Beantwoord

Kan ik zien wie heeft mij gebeld?

• 23 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 653 Bekeken

Kan ik zien wie heeft mij gebeld?????
icon

Beste antwoord door HarryMe 23 augustus 2016, 17:19

Dat is vervelend Alex!
Hopelijk stopt die persoon hiermee.

(Persoonlijk mag van mij het anoniem kunnen bellen afgeschaft worden, maar dat is maar een mening.)

Als je wordt gebeld, laat je dan niet gek maken, probeer die persoon te negeren (de-escaleren) en niet terug te schelden o.i.d.

https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/2992/melden-van-telefonische-overlast

In deze link staat wat je zoal kunt doen.
Succes!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Goedemorgen Alex.
Ja, dit kan door op een icoontje met een hoorn en daarna op Oproepinfo te klikken.
Mocht je er niet uitkomen: Welk toestel heb je/ Kun je je vraag toelichten?
Grt
Ik heb iPhone 6
Maar de probleem is dat ik anoniem werd gebeld en werd bedreigd namelijk
Reputatie 3
Badge +4
Dat is vervelend Alex!
Hopelijk stopt die persoon hiermee.

(Persoonlijk mag van mij het anoniem kunnen bellen afgeschaft worden, maar dat is maar een mening.)

Als je wordt gebeld, laat je dan niet gek maken, probeer die persoon te negeren (de-escaleren) en niet terug te schelden o.i.d.

https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/2992/melden-van-telefonische-overlast

In deze link staat wat je zoal kunt doen.
Succes!
Bedankt voor de tip
Ik heb al onze gesprek opgenomen en ik was de hele gesprek rustig en niet terug gescheld

En morgen ga ik gewoon een aangifte doen dat was advies van mijn provider en dat de politie kan sws er achter komen wie dat is.

Toch bedankt
Reputatie 7
Badge +15
Hey Alex,

Fijn om te zien dat HarryMe je al van meer informatie voorzien heeft. 🙂 (Thanks HarryMe!)

Wanneer je last hebt van overlast kun je inderdaad aangifte doen. Wanneer je niet weet om wie het gaat kun je ook het online meldingsformulier invullen. Meer informatie hierover vind je op de pagina die HarryMe mee had gestuurd. Wij doen dan onderzoek naar wie het is.

Mocht je verder nog vragen hebben dan zien we je graag terug hier!
Dankjulliewel,

Ik heb al een aangifte gedaan, maar sinds zijn tweede bel heeft ie niet meer gebeld gelukkig.

Nogmaals bedankt voor jullie moeite
Reputatie 7
Badge +15
Hey Alex,

Dat is fijn om te horen. Hopelijk blijft het zo! 🙂

Fijne zondag!

Reageer