Beantwoord

Kan je met altijd veilig online je telefoon scannen op virussen

• 21 maart 2018
  • 7 reacties
  • 116 Bekeken

Kan je met altijd veilig online je telefoon scannen op virussen
icon

Beste antwoord door ReadyPlayerOne 22 maart 2018, 09:26

Welke telefoon heb je?
Heb je een Apple toestel (met iOS), of een Android toestel?
Op Android zijn er apps die je telefoon kunnen scannen op virussen.
Pas wel op met gratis apps. Als het gratis is, betaal je ervoor met je data/privacy.
Er bestaat zeker malware op telefoons (meer op Android dan iOS). Let bij installeren op wie de uitgever is. Dan zit je vaak goed.

Of je echt met Veilig Online van T-mobile ook echt apps krijgt die je telefoon scannen op virussen, kan ik niet zeggen. Misschien kunnen moderators het hier beantwoorden...
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge
Welke telefoon heb je?
Heb je een Apple toestel (met iOS), of een Android toestel?
Op Android zijn er apps die je telefoon kunnen scannen op virussen.
Pas wel op met gratis apps. Als het gratis is, betaal je ervoor met je data/privacy.
Er bestaat zeker malware op telefoons (meer op Android dan iOS). Let bij installeren op wie de uitgever is. Dan zit je vaak goed.

Of je echt met Veilig Online van T-mobile ook echt apps krijgt die je telefoon scannen op virussen, kan ik niet zeggen. Misschien kunnen moderators het hier beantwoorden...
Ik heb een iPhone 6, heb je toevallig een tip welke scanner ik uit de store halen kan??
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb in de store gekeken maar de meeste zijn erg duur.
Advies is sterke wachtwoorden, niet op alle linken klikken die je in mail ontvangt,
Vertrouw je iets niet dan op je gevoel af gaan.
Ik heb al jaren Apple ( iPhone 6 en iPad) en nog nooit een virus gehad. Komt ook bijna niet voor bij apple!
Ik krijg DIV mailtjes dat ik gehackt ben en of ik betalen wil.,of van het cjib.
Badge +13
Welke mail provider gebruik je?
Verder ligt dat vaak niet aan je telefoon maar aan je spam filter die niet goed filtert.
Ik zit bij ziggo
Badge +13
Heb je je wacht woorden al gewijzigd?
Dus van ziggo en van ICloud ed?
Verder is bv G Mail vind ik persoonlijk veel beter met het tegen houden van al die zogenaamde je bent gehackt mail.

Reageer