Beantwoord

Kan sinds enige tijd geen sms sturen naar Nepalees nummer

• 12 juni 2019
  • 4 reacties
  • 571 Bekeken

Hoi,

Sinds enige tijd kan ik geen sms meer sturen naar een bepaald buitenlands nummer. Terwijl dit voorheen zonder problemen kon. Ik krijg de melding "Bericht niet verzonden". Ik heb geen problemen met het sturen van berichten naar andere nummers.
Heb mijn telefoon al verschillende keren uit en aangezet en de simkaart ook al eens in een ander toestel gedaan. Maar ook dat werkt helaas niet.
Kan iemand mij hierbij helpen om dit opgelost te krijgen. Vooral gezien het feit dat het voorheen altijd normaal gewerkt heeft.
icon

Beste antwoord door Hajar 13 juni 2019, 12:06

Hi Karin,

We ervaren momenteel problemen met sms'en naar het buitenland. Ik wil dit graag doorzetten naar onze technische afdeling. Kun je mij een privébericht sturen met het nummer waar je naar probeert te sms'en en datum + tijdstip? Dan gaan zij dit verder onderzoeken!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Karin,

Je kunt een privébericht sturen door op Hajar's naam te klikken en daar op "Stuur bericht" te klikken! Lukt dat?
Hi Jamie,

Dankjewel! Het is gelukt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Karin,

We ervaren momenteel problemen met sms'en naar het buitenland. Ik wil dit graag doorzetten naar onze technische afdeling. Kun je mij een privébericht sturen met het nummer waar je naar probeert te sms'en en datum + tijdstip? Dan gaan zij dit verder onderzoeken!
Hi Hajar, dank je voor je bericht. Ik wil even checken of ik via dit veld waar ik nu type een privébericht kan sturen 🙂

Reageer