Beantwoord

Klacht

• 4 januari 2011
  • 13 reacties
  • 1313 Bekeken

Reputatie 2
Nu T-mobile het Flex contract niet meer aanbied kan ik bij een contract verlenging geen optimaal gebruik meer maken van mijn tegoed.

Ik wil mijn contract verlengen voor 2 jaar a € 25,00 met een internetabonnement a € 11,95 maar nu gaat het bellen naar het buitenland en service nummers niet meer uit mijn bundel. Dit is geen aanbieding maar een verslechtering van de voorwaarden.

Als ik opzeg ben ik mijn tegoed a € 293,- kwijt en als ik verleng moet ik meer betalen omdat niet alles in de bundel zit.

Ik ben ongeveer 9 jaar klant, probeer me dit eens uit te leggen.

Mvg Kees Vos, 06-1881****
icon

Beste antwoord door Chris076 4 januari 2011, 14:25

@Voskees

Je kunt er voor kiezen om je bestaande Flex-abonnement door te laten lopen en hier een internetbundel bij activeren tot het beltegoed verbruikt is. Bij verlenging naar een nieuw tariefplan neem je het opgespaarde tegoed mee.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 6
@Voskees

Je kunt er voor kiezen om je bestaande Flex-abonnement door te laten lopen en hier een internetbundel bij activeren tot het beltegoed verbruikt is. Bij verlenging naar een nieuw tariefplan neem je het opgespaarde tegoed mee.
Reputatie 2
Dat is leuk maar als je een nieuwe telefoon nodig hebt moet je hem dan wel los kopen.
Voskees heeft gelijk mijn ouders wonen in belgie en bellen word nu dus duurder.
Geen verbetering maar verslechtering van het abonnement.
Nooit word er iets voor vaste klanten gedaan.
Reputatie 2
komt ook nog bij dat je die
Reputatie 7
Je kan het wel misdadig vinden, maar welke andere provider biedt een abonnement waar alles uit je bundel gaat? Alleen orange vroeger en t-mobile nu. Ik vindt het ook niet leuk dat flex weggaat maar daar valt niets tegen te doen. Als een concurrent straks een dezelfde soort abonnement aanbied en ik mag mijn flex niet meer behouden zal ik waarschijnlijk wel overstappen. Of een zakelijke flex nemen als dat dan nog kan.
Reputatie 2
Je kan het wel misdadig vinden, maar welke andere provider biedt een abonnement waar alles uit je bundel gaat? Alleen orange vroeger en t-mobile nu. Ik vindt het ook niet leuk dat flex weggaat maar daar valt niets tegen te doen. Als een concurrent straks een dezelfde soort abonnement aanbied en ik mag mijn flex niet meer behouden zal ik waarschijnlijk wel overstappen. Of een zakelijke flex nemen als dat dan nog kan. Als iedereen denkt zoals jij vind tM het wel best. Klanten (hoe zo ook heten bv. Yoep, Kassa, Consuwijzer, Oh nee sorry, deze worden wel direct geholpen en kan er wel vanalles worden geregeld) hebben ook rechten en dit is gewoon diefstal van mijn eigendom.
Reputatie 4
Je kan ook na einddatum van je huidig contract het om laten zetten naar de goedkoopste flex bundel. Een aanvullende internetbundel is niet nodig.
Alles wat je doet met flex wordt verrekend met je flex tegoed. Dat geldt ook voor het internetverbruik.
Reputatie 2
Hallo ikheb onderstaand abonnement afgesloten in augustus, mijn abonnement ging begin december in. Nu krijg ik een hele hoge rekening voor onder andere het internet gebruik, volgend mij klopt dit niet.

Producten Maandelijkse kosten* Eenmalige kosten*
Sony Ericsson Xperia X10 + Google Maps
Reputatie 2
@ger365

Je bent aangemeld voor een sms-dienst die gebruik maakt van internet. Je kunt je op www.smsdienstenfilter.nl afmelden voor deze dienst. Op www.smsgedragscode.nl kun je terecht voor meer informatie over deze dienst. Ik heb je een priv
Reputatie 2
Vandaag wilde ik mijn abbo verlengen..

Helaas ben ik ook tot het besluit gekomen om na 4 jaar klant te zijn, mijn abbo op te zeggen...
Mijn flexbundel kan ik verlengen, maar dan moet ik maar een los toestel bij kopen...
Of ik kan ervoor kiezen om een relax abbo te nemen, maar dan moet ik zowiezo een duurder abbo nemen, omdat je dan per minuut gaat betalen...
Echt bijzonder jammer dat het zo gaat...
Maar per 29 april heeft T-Mobile WEER een klant minder...
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem; bewust gekozen voor flex omdat alles uit de bundel gaat.
als ik overstap naar relax ben ik meer kwijt
Reputatie 2
@Kattekop
Je hebt een contracttermijn tot en met 30 maart 2011. Daarna blijft je bundel gewoon actief. Alle voorwaarden blijven hetzelfde, alleen toegekende kortingen vervallen. Je hoeft dus niet op zoek naar een andere provider. Als jij niets doet, gebeurd er verder niets en blijft je Flex bestaan.
Reputatie 7
Je kunt idd je Flex gewoon door laten lopen na je huidige contract. Echter is dat wel een dure optie. Je kunt niet meer verlengen zodat je een nieuw toestel krijgt (ben je toe aan een nieuw toestel zul je deze zelf los aan moeten schaffen). Wil je geen nieuw toestel dan is er geen mogelijkheid meer om je Flex om te zetten naar een Flex sim only.

Bel je heel veel in/naar het buitenland en 0900 nummers zal het wellicht nog een goede optie zijn maar dat is bij mij niet het geval.
Reputatie 2
Omdat ik morgen (15 feb) na 4 jaar over ga naar Vodafone i.v.m. de trage verbinding/slechte dekking met m'n iPhone4 heb ik dat ook.
Ik ben dan m'n opgebouwde FLEX beltegoed kwijt.
Maar creatief als wij Nederlanders zijn:
Ik heb 160 sms-jes