Beantwoord

Klacht!

• 17 mei 2019
  • 3 reacties
  • 885 Bekeken

Verbazingwekkend de manier waarop ik te woord ben gestaan. In eerste instantie contact opgenomen met de klantenservice om een verlening aan te vragen van mijn zakelijke abonnement. Dit was echt en niet mogelijk pas over 12 dagen. Situatie uitgelegd en aangegeven dat mijn toestel momenteel kapot is en gevraagd hierin mee te denken. Klantenservice heeft mij doorverbonden met een accountmanager, deze heeft aangegeven dat een verlening mogelijk is, maar hiervoor wordt er €71,- in rekening gebracht. Gevraagd of hierin iets mogelijk is, volgens deze accountmanager was het de klantenservice die hier iets in kan betekenen. Vervolgens ben ik netjes weer doorverbonden met de klantenservice, helaas konden zij ook niks doen en bleek dat deze desbetreffende accountmanager mij heeft doorverbonden om er vanaf te zijn. Hier begonnen de irritaties al op te lopen. Mevrouw die ik van de klantenservice sprak heeft aangegeven (overigens heeft deze mij heel netjes te woord gestaan) niks voor mij te kunnen betekenen. Hierop heb ik aangegeven dat ik verder ga kijken naar de mogelijkheden bij een andere provider. Na een uur onderzoeken heb ik weer contact met jullie opgenomen en heeft de klantenservice mij doorverbonden met de afdeling sales om alles te regelen. Hierop kreeg ik Dhr. Illias Elhaddoui aan de lijn. Voor een organisatie die klantenservice hoog in het vaandel heeft staan, ben ik op een zeer respectloze manier te woord gestaan. Ik heb mijn wensen uitgesproken waarop er een kostenplaatje is opgemaakt voor mij, hierop ben ik gaan vragen naar de mogelijkheden en de mogelijke korting gezien het feit dat het gaat om een verlening. Meneer klonk al redelijk geïrriteerd en gaf aan dat er niks mogelijk is, hierna werd ik beschuldigd van het meerdere malen bellen om hier een betere dealtje uit te slaan en het gesprek werd afgesloten met; ‘’€78,- ja of nee’’ . Ik heb hierop aangegeven niet op deze manier te willen verlengen! Ik ben hier echt van geschrokken en eis een verklaring. Alle gesprekken worden opgenomen dus hier achteraan gaan moet haalbaar zij.
Momenteel zeer ontevreden!
icon

Beste antwoord door Jaimy 17 mei 2019, 16:07

Hoi Assiee,

"Zeer ontevreden" is uiteraard niet hoe ik je wil zien! Ik zou daarom graag met je mee willen kijken en uitzoeken wat er allemaal aan de hand is.

Ik zie dat dit account gekoppeld is aan jouw privé-nummer, dus ik zou graag de gegevens van het zakelijke account ontvangen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw naam, adres, zakelijke telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Dan ga ik ermee aan de slag.

Voor nu een prettig weekend gewenst en ik help je natuurlijk spoedig verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Assiee,

"Zeer ontevreden" is uiteraard niet hoe ik je wil zien! Ik zou daarom graag met je mee willen kijken en uitzoeken wat er allemaal aan de hand is.

Ik zie dat dit account gekoppeld is aan jouw privé-nummer, dus ik zou graag de gegevens van het zakelijke account ontvangen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw naam, adres, zakelijke telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Dan ga ik ermee aan de slag.

Voor nu een prettig weekend gewenst en ik help je natuurlijk spoedig verder!
Hierbij wil ik mijn verhaal kwijt ik ben een klant door een foutje die er gemaakt is bij de shop van t mobile heb ik in plaats van twee drie telefoon abonomenten lopen tot mijn verbazing heb ik t mobile klanten service gebeld en hierover geinformeerd maar ik vind het jammer dat ik nu hier achteraan moet gaan om dit probleem op te lossen wat mij tijd en energie kost !!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mustafaalagoz,

Ik kan me voorstellen dat je dit rot vindt! Gelukkig heeft mijn collega jou al erg netjes geholpen en een oplossing geboden. Ook heeft ze op 18 juni een terugbelafspraak met je om alles goed met jou af te ronden.

Komt dus helemaal in orde!

Reageer