Beantwoord

Klacht black friday

Een week geleden heb ik op dit forum gepost dat ik mee heb gedaan aan de black friday actie en via jullie pagina een koptelefoon heb besteld die ik gratis zou krijgen bij mijn nieuwe abonnement.
Ik had een bevestigingsmail ontvangen en zou binnen 2 werkdagen horen of dit was goedgekeurd.
Heb tot op heden niks gehoorddit was 24 november....
Jullie hebben hierop gereageerd met een telefoonnummer en email adres. Ik heb gemaild op 30 november nog steeds geen reactie en met bellen wordt er niet opgenomen!

Kan dit zsm worden opgelost??
icon

Beste antwoord door Aelonius 3 december 2018, 16:10

Ah dat is vervelend om te horen @Chelsiiieee.

Ik heb voor jou nog even gekeken hoe/wat/waar maar de vertraging in de communicatie kan komen doordat Mconomy op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 bereikbaar is. Als jouw e-mail dus in het weekend is binnengekomen of er vlak voor, dan kan het zijn dat het eventjes duurt tot het wordt opgepakt. Mocht je morgen nu niks horen, dan zou ik je willen aanraden nogmaals te bellen tussen die tijden.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Ah dat is vervelend om te horen @Chelsiiieee.

Ik heb voor jou nog even gekeken hoe/wat/waar maar de vertraging in de communicatie kan komen doordat Mconomy op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 bereikbaar is. Als jouw e-mail dus in het weekend is binnengekomen of er vlak voor, dan kan het zijn dat het eventjes duurt tot het wordt opgepakt. Mocht je morgen nu niks horen, dan zou ik je willen aanraden nogmaals te bellen tussen die tijden.

Reageer