Beantwoord

Klacht indienen

  • 30 april 2017
  • 2 reacties
  • 770 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 0 reacties
ik wil een klacht indienen
icon

Beste antwoord door Eric_E 1 mei 2017, 12:32

Vervelend natuurlijk dat je een klacht hebt. T-Mobile kennende zullen ze er alles aan doen om het op te lossen. Alle mogelijkheden om je klacht in te dienen vind je hier.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Vervelend natuurlijk dat je een klacht hebt. T-Mobile kennende zullen ze er alles aan doen om het op te lossen. Alle mogelijkheden om je klacht in te dienen vind je hier.
Hoi GIS, nogmaals welkom op het klantenforum.

Je hebt in dit topic je klacht kenbaar gemaakt. Deze zal uiteraard nog worden opgepakt door één van de T-Mobile Moderators, helaas duurt dat op dit moment wat langer dan gebruikelijk is op het forum.


@Eric_E
Bedankt voor het linken van de klachtenpagina. :)

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Het topic met de klacht blijft natuurlijk wel gewoon open voor reacties.