Beantwoord

Klacht indienen

• 9 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 659 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Geachte T-mobile,

Sinds ik sinds vorige jaar een abonnement via T-mobile heb op mijn nieuwe iPhone.
Heb ik continu problemen met bellen, groot deel van de gesprekken worden afgebroken tijdens het gesprek.
Daarnaast verschillende problemen met internet en internet snelheid.
Vorige jaar is het toestel al retour gegaan en is er iets in het toestel vervangen, terwijl het bekend issue zou zijn.
Screen protector is daarbij verloren gegaan..
Afgelopen maand heb ik een nieuwe sim gekregen en is internet op toestel gereset, dit leek te werken, maar ik blijf data problemen houden.

Op onze vorige adres in Mijdrecht was bellen in huis onmogelijk, in ons huidige huis in Wijk Bij Duurstede, ook weer bereikbaarheid problemen en slechte gesprekken.

NU willen jullie dat ik van alle gesprekken die mislukken, alle gegevens bijhoud, dat is niet te doen.
Ik gebruik de telefoon om te bellen onderweg en wanneer ik in de auto zit, ben ik niet instaat dit soort zaken bij te houden.
Hierover kreeg ik ook ruzie afgelopen met jullie alleraardigste servicedesk medewerkster. Zij deed het keurig, alleen wanneer een klant niet mee gaat in het voorgedragen protocol loopt zij vast.

Helaas kan het indienen van een klacht alleen per brief .

Graag zou ik zien: dat mijn bereikbaarheid snel verbeterd of dat we een afspraak maken om uit elkaar te gaan.

Ik heb voorheen 2 keer eerder een T-mobile en Ben abonnement gehad en ik was altijd zeer tevreden over het netwerk, helaas is dat nu niet zo.

Mvg
icon

Beste antwoord door David 9 oktober 2019, 15:45

@WPi

Je hebt jouw vraag al eerder in dit topic gesteld. Het is niet nodig meerdere keren dezelfde vraag te stellen, alle vragen komen aan de beurt.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@WPi

Je hebt jouw vraag al eerder in dit topic gesteld. Het is niet nodig meerdere keren dezelfde vraag te stellen, alle vragen komen aan de beurt.

Dit topic gaat op slot.