Beantwoord

klacht inzake SMS serviceberichten

• 23 april 2019
  • 4 reacties
  • 541 Bekeken

Ik ben inmiddels 8 weken bezig met het probleem inzake SMS.
Omdat er bij T-mobile geen klachten formulier beschikbaar is bij deze.
Klacht heeft te maken met het ontvangen van service berichten via SMS. Vanuit NL en ook Buitenland.
Niks is geblokkeerd volgens de SMS instellingen van het abonnement. SMS' en komen niet over (bijvoorbeeld van blablacar, marktplaats, booking.com). Het probleem ligt niet aan de smartphone (bij verschillende telefoons getest) en ook niet aan de afzender (test uitgevoerd op Kpn netwerk en die service berichten komen wel over). De service berichten zijn er voor bedoeld om een verificatie SMS te ontvangen. Hiermee is mijn telefoonnummer via T-mobile eigenlijk onbruikbaar!

Graag dit probleem binnen 4 weken oplossen en indien niet onoplosbaar aangeven hoe T-mobile wil tegemoet komen aangezien de aangeboden dienst abonnement niet volledig is en daarmee is het contract tussen mij en T-mobile niet volledig.

Groeten

icon

Beste antwoord door Hajar 24 april 2019, 11:02

Hi Tarik,

Ik heb je case er direct erbij gepakt en zie dat het onderzoek nog loopt. Onze technische dienst probeert dit samen met de buitenlandse provider op te lossen. Ik kan je ook niet vertellen hoelang dit zal duren, maar de technische dienst gaat je op de hoogte houden.Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Super om te horen, Tarik! Bedankt voor het doorgeven in dit topic!
Reputatie 7
Badge +18
De SMS dienst uit buitenland doet het nu wel. Probleem opgelost

Bedankt voor het melden!
De SMS dienst uit buitenland doet het nu wel. Probleem opgelost
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tarik,

Ik heb je case er direct erbij gepakt en zie dat het onderzoek nog loopt. Onze technische dienst probeert dit samen met de buitenlandse provider op te lossen. Ik kan je ook niet vertellen hoelang dit zal duren, maar de technische dienst gaat je op de hoogte houden.Excuses voor het ongemak!

Reageer