Beantwoord

Klacht over contractovername zakelijk

• 16 maart 2016
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Ik ben vanaf februari al bezig om mijn abonnement om te zetten. Ik heb meerder medewerkers aan de lijn gehad en verteld van mijn situatie. Me kosten beperken een abonnement omzetten naar zakelijk omdat ik een bedrijf ben gestart in de telefonische verkoop. Eindelijk kreeg ik na meerdere malen bellen en een chatgesprek
iemand van Tmobile die binnen 1 minuut mijn abonnement had omgezet. Dit betekend dat of dat de andere me niet konden helpen of niet wilde. Ik krijg wel een creditnota maar die dekt niet de extra kosten die ik onnodig heb gemaakt. Vervolgens kreeg ik vandaag een belletje afdeling zakelijk voor een nieuw abbonement. Ik was druk en de man vraagt wanneer wel tijd ik geef aan 17.00, dat kon want hij werkt tot 17.30. Vervolgens krijg ik een mail waar doodleuk in staat kortingen komen te vervallen u gaat minimaal dit betalen.Mijn vraag wie gaat deze klacht oppakken en heeft de beleefdheid on afspraak na te komen?
icon

Beste antwoord door Sam- 17 maart 2016, 12:59

Hi litebarski,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum.

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik kan me goed voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat onze collega's je via de mail een voorstel hebben gedaan. Hierin wordt omschreven welk prijsplan en bundels je kan nemen bij het zakelijke abonnement en wat hiervan de kosten zijn. Je hebt uiteraard ook de mogelijkheid om voor andere bundels te kiezen. Zoals in de mail omschreven is kan je jouw keus in een reactie op de mail kenbaar maken. Dan zorgen onze collega's er voor dat je wordt omgezet naar een zakelijk abonnement.

Kunnen wij je nog ergens bij helpen? Laat ons weten als je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebt. We helpen je graag verder.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hi litebarski,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum.

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik kan me goed voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat onze collega's je via de mail een voorstel hebben gedaan. Hierin wordt omschreven welk prijsplan en bundels je kan nemen bij het zakelijke abonnement en wat hiervan de kosten zijn. Je hebt uiteraard ook de mogelijkheid om voor andere bundels te kiezen. Zoals in de mail omschreven is kan je jouw keus in een reactie op de mail kenbaar maken. Dan zorgen onze collega's er voor dat je wordt omgezet naar een zakelijk abonnement.

Kunnen wij je nog ergens bij helpen? Laat ons weten als je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebt. We helpen je graag verder.

Reageer