Beantwoord

Klacht over T-Mobile Shop

• 19 januari 2016
  • 7 reacties
  • 323 Bekeken

Hoe kan ik een klacht indienen over een T-Mobile shop?
icon

Beste antwoord door Pilovali 19 januari 2016, 10:18

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Jammer dat je problemen hebt in een T-Mobile winkel. Hier kun je een klacht indienen als je dat graag wilt.

Groet,
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Jammer dat je problemen hebt in een T-Mobile winkel. Hier kun je een klacht indienen als je dat graag wilt.

Groet,
Badge +7
Je kunt een klacht telefonisch kenbaar maken of via het contactformulier.
En heeft nut!!!!!!!heb een toestel van meer dan 400euro ,een LG H815 ,die na 6 weken deffect is en na de reparatie centrum van Tmobile gestuurd heeft een nut om een klacht in te diennen !!!! heb geen new toestel meer !!!!
Badge +7
Als je ontevreden bent over de wijze waarop je toestel is gerepareerd, kun je altijd een second opinion aanvragen. Maar dan moet je wel eerst jouw defecte toestel terug hebben. Daarna neem je contact met LG om te vragen bij welk reparatiecentrum je een second opinion aan kunt vragen.
we zien wel!!!!!even wachten wanneer ik him trug krijg...ik heb het nog niet geslikt dat een new toestel plosteling deffect is gegegaan na 6 weken
Reputatie 7
Badge +20
Hey Puuc,

Wat onwijs vervelend om te lezen dat je een klacht hebt over een T-Mobile Shop!

Zo te zien ben je al goed op weg geholpen, maar misschien kunnen wij nog wat voor je betekenen? Wat is er precies in de winkel gebeurd waar je ontevreden over bent?

Als we iets voor je kunnen doen, dan horen we dat graag van je!

@LG4

We zijn al met je in gesprek in jouw eigen topic. Zou je daar je reacties kunnen plaatsen, die pakken we dan vanzelf op.

Het continu achterlaten van reacties die niets toevoegen aan het topic is ook tegen de huisregels. Daarnaast werkt het voor andere klanten die je willen helpen ook niet bevorderlijk.
@lg

We zijn al met je in gesprek in jouw eigen topic. Zou je daar je reacties kunnen plaatsen, die pakken we dan vanzelf op.

Het continu achterlaten van reacties die niets toevoegen aan het topic is ook tegen de huisregels. Daarnaast werkt het voor andere klanten die je willen helpen ook niet bevorderlijk.[/quote]

Ik zie geen WIJ ik zie alleen maar EEN gewon reaktie van je veder niks hoor..en is niks aangepakkt behalve een standard reaktie .

Je zit met een boos klant die verteld wat is gebeurd met zijn toestel en je wijst naar de regels .dat is de antwoord aan een ontvreden klant!!!

En ik neem aan dat ik mag een reaktie en wat toevoegen doen op een andere topic en mij steun geven een andere mensen die met heel veel problems zitten en mijn verhaaltje bij toevoegen

Mvg

Reageer