Beantwoord

Klacht over telefonisch contact t-mobile service

• 4 juni 2019
  • 3 reacties
  • 508 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedemiddag dame, heer,
Helaas krijg ik steeds meer klachten met mijn telefoon. Hij loopt steeds vast, heel snel leeg, laat geen apps, scherm valt uit, camera start steeds niet op ect ect. Mijn telefoon is nu echt aan vervanging toe, en aangezien ik hem vaak nodig heb, ben ik daarom op de site gaan kijken voor een nieuwe telefoon, mijn abo. mag ik namelijk per 1 juli verlengen.
Nu zie ik een super aanbieding voor een nieuwe mobiel met een mooie actie. (de Huawei p30 pro met sonos speaker)
Helaas loopt deze actie af op 30 juni 😞 helaas 1 dag te vroeg voor mij.

Omdat ik en mijn man al wat jaartjes bij T-mobile zitten (ook met T-Mobile thuis) ben ik gaan bellen naar de Servicedesk of jullie mij konden helpen konden met die ene dag.
Zonde om de 30ste nog 71 euro te moeten betalen voor het 'vervroegd' verlengen.
Na voor de tweede keer doorverbonden te zijn, de eerste twee, dame (klantenservice) en heer (zakelijk mobiel) waren supervriendelijk en enthousiast. En verbonden mij door aan iemand die mij qua verlenging verder kon helpen. Prima.
Ik kreeg een man aan de telefoon, die gelijk begon over het feit dat ik dan €71 moest betalen.
Ik zei dat ik dat voor 1 dag best veel vond en of hij misschien een andere optie kon bieden. De heer werd zeer onbeleefd. En vertelde mij doodleuk als ik wil meedoen met deze actie ik gewoon maar de €71 moest betalen en dan de te ontvangen Sonos speaker maar op marktplaats moest zetten om zo mij geld terug te verdienen. Ik probeerde hem vriendelijk uit te leggen waarom ik deze aanbieding zo interessant vond, juist voor de Sonos actie en de mooie telefoon. Maar meneer vond het blijkbaar een zo rare vraag en vertelde mij dat ik niet moest zeuren en die speaker dan gewoon maar moest verkopen. De toon van deze man, vond ik er denigrerend en zeer asociaal. Erg teleurstellend, zeker nadat de eerdere twee personen die ik aan de lijn heb gehad mij wel verder probeerde te helpen.

Ondertussen nog steeds geen een antwoord op mijn vraag wat er mogelijk zou zijn om die ene dag te overbruggen, zonder 71euro kwijt te zijn. Het was toch zeer teleurstellend om zo asociaal behandeld te worden aan de telefoon door 1 iemand van jullie klantenservice en dat terwijl je al jaren trouwe klant bent.

met vriendelijke groet,
Wendy
icon

Beste antwoord door Jaimy 5 juni 2019, 11:03

Hoi @Wen784,

Wat een verhaal zeg! Dit klinkt wel erg vreemd allemaal, dus ik wil hier snel voor jou induiken. Het idee van Cristien is, vermoed ik, niet mogelijk omdat je op het moment een abonnement met toestel hebt -althans, dat maak ik uit je verhaal op.

Om dat verder in te zien, ontvang ik graag jouw gegevens. Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Hiermee mag ik je opzoeken in ons systeem en dan ga ik het verder voor jou uitzoeken.

Ik zie je privéberichtje graag verschijnen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Beste @Wen784 Wat een verhaal zeg!

Gelukkig zijn de meeste mensen van de klantenservice wel fatsoenlijk en proberen altijd binnen de mogelijkheid van TM een oplossing te zoeken.

De man moest vast ongesteld worden of heeft een midlifecrisis 😂

Oke nu weer serieus. Kijk eens of je in aanmerking komt voor

Toestelflexbiliteit Klik voor alle informatie op de Voorwaarden!

Omdat ik ook een klant ben kan ik niet in jouw gegevens kijken, ik weet dus niet wat voor abonnement je nu hebt. Ik probeer dus zonder gegevens met je mee te denken.

Hopelijk is of komt er een fijne oplossing.

Prettige avond!

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Wen784,

Wat een verhaal zeg! Dit klinkt wel erg vreemd allemaal, dus ik wil hier snel voor jou induiken. Het idee van Cristien is, vermoed ik, niet mogelijk omdat je op het moment een abonnement met toestel hebt -althans, dat maak ik uit je verhaal op.

Om dat verder in te zien, ontvang ik graag jouw gegevens. Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Hiermee mag ik je opzoeken in ons systeem en dan ga ik het verder voor jou uitzoeken.

Ik zie je privéberichtje graag verschijnen!
@CrisTien haha ik denk het ook! Maar blijft natuurlijk wel jammer zo'n reactie.
Bedankt voor je tip, helaas kom ik hiervoor niet in aanmerking.
Ik hoop dat @Jaimy mij nu verder kan helpen :-)

groetjes
Wendy

Reageer