Klachten

Waarom hek ik internet

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Hijadios9,

Jouw vraag/klacht is nogal vaag omschreven. Zou je wat duidelijker en uitgebreider uit kunnen leggen wat er aan de hand is, zodat we je verder kunnen helpen?
ik was blokkeren mijn telefoon omdat geen betaal, maar ik doe een betaal voor termijn met jullie en nodig heb ik blokkeren in mijn telefoon de internet
Ik had mijn telefoon geblokkeerd omdat ik geen twee maanden had betaald, ik heb een betalingsbetaal met je gedaan en ik kan bellen al maar ik heb nog geen internet
Ik heb nog de internet geblokkeerd
Reputatie 6
Badge +17
Hoi @Hijadios9,

Geen zorgen, ik ga met je meekijken!

Ik heb de blokkade nu voor jou verwijderd. Zou je jouw telefoon eens opnieuw willen opstarten en kun je checken of je jouw internet aan hebt staan?

Het zou nu weer helemaal moeten werken!

Laat je weten of het is gelukt?
Hallo, ik heb al alles gedaan wat je me vertelde en het probleem blijft aanhouden, woensdag ging ik naar een T-mobiel kantoor en zijn collega checkte de telefoon en verifieerde dat mijn telefoon in orde was, veranderde ook de simkaart maar het probleem blijft, ik Hij zei om je opnieuw te bellen, ik ben zonder internet omdat ze me hebben geblokkeerd omdat mijn telefoon in orde was, ik hoop dat ze mijn probleem oplossen omdat ik een rekening moet betalen met internetgebruik en ik deze niet gebruik.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hijadios9,

Zou je de simkaart ook eens in een ander toestel willen testen? Doet het internet het dan wel in een ander toestel?
goedemiddag.
Hier stuur ik je de betaling van de maanden december en januari, zodat je me online kunt deblokkeren, op 23 maart betaal ik voor de maand februari
Reputatie 4
Badge +1
@Hijadios9

Uit je eigen veiligheid raden wij altijd zeer sterk af om persoonlijke gegevens op het publieke deel van de community te delen. Iedereen kan nu jouw gegevens teruglezen.

Je kan beter even vragen in het topic of je het naar een moderator in prive kan sturen, om zo jezelf veilig te houden!
Ik moet alsjeblieft met een moderator communiceren in prive
Reputatie 7
Badge +20
Hi hijadios,

Ik heb voor je gekeken en zie geen blokkades actief. Kun je nu wel gebruik maken van je abonnement?

Reageer