Vraag

klantenservice


Hallo,
ik ben opzoek naar het telefoonnummer van de klantenservice,
een nummer waarbij ik aan echte mensen een vraag kan stellen.
Als ik 1200 bel, kom ik alleen maar in allerlei keuzemenu's terecht,
en kan ik niet mijn vraag stellen.
Groetjes

8 reacties

Reputatie 5
@Michelle12 Welkom op het T-Mobile forum!

1200 is het nummer van onze klantenservice. Kunnen wij je misschien helpen? 🙂
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/michelle12-296850/" Welkom op het T-Mobile forum!

1200 is het nummer van onze klantenservice. Kunnen wij je misschien helpen? :)
                                      Waarom kan ik geen medewerker aan de lijn krijgen.Ontloopt T-Mobile zo de lastige vragen van klanten?...Heb hier enorme moeite mee...
Inzake het verlopen van mijn huidige abonnement,had ik graag van ,n medewerk[st]er gehoord waarom EN mijn factuur enorm hoog is terwijl ik GEEN extra kosten hebt gemaakt en deze ook niet vemeldt worden op My T-Mobile.Verder Had ik graag willen weten of T-Mobile uberhaupt wel weet dat ik op 24 Juni overga naar ,mn ander abonnement.My-T-Mobile geeft aan dat ik nog NIET kan vernieuwen.[weird!!]Vindt dat T-Mobile zich weer ontrekt via allerlei keuzemenu,s aan fysiek contact met de klant....Lijkt mij ,n onmisbaar aspect van ,n klantenservice..Reden om van provider te gaan overstappen.Graag eens antwoord...MVG.R.Schrooten
Reputatie 4
@ RS58

Het is zeker mogelijk om een medewerker aan de lijn te krijgen, ik adviseer je om een andere keuze te maken in het menu dan die je hiervoor hebt gemaakt! Je kan je lastige vraag overigens ook hier stellen hoor, brand maar los! 😉
Reputatie 4
@ RS58

Ik zie in de klantgegevens dat je het abonnement hebt verlengd, dat is de reden dat je via My T-Mobile ook niet kan vernieuwen; dit heb je namelijk al gedaan. Jouw verlenging zal inderdaad op 24/06 starten. Op de eerstvolgende factuur zal er automatisch een correctie plaatsvinden van de teveel betaalde maandkosten. Je betaald de maandkosten namelijk altijd vooruit, een gedeelte van die kosten zijn terecht (van 07/06 tot 25/06) maar een gedeelte onterecht (25/06 tot 06/07). De korting die je op je huidige abonnement hebt loopt ook maar tot 23/06, vandaar dat de factuur nu wat hoger uitvalt. Dit zal automatisch worden gecorrigeerd op de eerstvolgende factuur. Meer informatie over hoe de factuur eruit komt te zien na een wijziging van het abonnement kan je hier vinden! 😉
[quote]@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/rs58-208114/"

Het is zeker mogelijk om een medewerker aan de lijn te krijgen, ik adviseer je om een andere keuze te maken in het menu dan die je hiervoor hebt gemaakt! Je kan je lastige vraag overigens ook hier stellen hoor, brand maar los! ;)
[/Vraag staat reeds hier onder ....Ik kan niet vinden,ook niet via factuurgegevens waarom mijn factuur zo hoog is.Ik ga terugboeken en het normale maandelijkse bedrag per ideal storen als ik geen antwoord krijg...Het is helaas elke 2 jaar als ik naar ,n andere abo ga raak met T-Mobile.UOTE]
Waarom moet ik extra betalen voor het ontvangen van geprek in het buitenland, terwijl in alle sms-jes, die je bij binnenkosmst van een land van T.mobile ontvangt duidelijk staat dat, geprek ontvangen 0,00 kost ??😕
Reputatie 5
@joepie013 wat vervelend dat er onjuiste informatie in onze sms'jes wordt weergegeven. Zou je de precieze inhoud van het sms'je met mij kunnen delen? Dan ga ik hier achteraan!

Reageer