Beantwoord

Klantenservice niet te bereiken

• 4 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Ik heb een blokkade gekregen voor 0900 nummers omdat die teveel gebeld zijn en daardoor dus de rekening hoog is geworden.ik contact opgenomen met de klantenservice en die zeiden dat de snelste manier is om die blokkade eraf te halen dus naar een tmobile shop te gaan om daar vervolgens het bedrag te betalen!ik gedaan zeggen ze in de tmobile shop dat het niet mogelijk is om bij hun te betalen omdat die factuur nog niet online staat!ik probeer nu dus al 2 dagen klantenservice te bellen maar ik krijg niemand te pakken waardoor nog steeds die blokkade erop staat terwijl ik wil betalen want ik heb die service gewoon nodig! Wat moet ik nu doen want vind het niet normaal dat ik niet eens contact kan krijgen met de klantenservice waardoor ik dus geen toegang heb tot 0900 nummers
icon

Beste antwoord door David 6 augustus 2016, 15:37

Hoi Roxglen,

Welkom op ons forum! Zit nog net binnen de 2 dagen van reageren.

Excuses dat je verkeerde informatie hebt gekregen vanuit de klantenservice. De factuur moet er natuurlijk wel eerst zijn voor je deze kunt voldoen. Jouw factuur zal er met een paar dagen waarschijnlijk zijn en wanneer deze betaling voldaan is, wordt de blokkade automatisch opgeheven. Dit is een blokkade die automatisch ingesteld wordt wanneer er hoge kosten worden gedetecteerd, zeker bij nieuwe aansluitingen. Deze opheffen is dus helaas ook niet mogelijk.

Mocht je nog verdere vragen voor ons hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van je! Vergeet je overigens niet aan te melden voor alle extra voordelen bij T-Mobile.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hallo RoxGlen,

Welkom op het forum!

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er in 2 dagen niemand opneemt of reageert. Op DEZE pagina kun je alle manieren vinden waarop je contact kunt krijgen.

Heb je de chat al geprobeerd? Deze werkt prima!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Roxglen,

Welkom op ons forum! Zit nog net binnen de 2 dagen van reageren.

Excuses dat je verkeerde informatie hebt gekregen vanuit de klantenservice. De factuur moet er natuurlijk wel eerst zijn voor je deze kunt voldoen. Jouw factuur zal er met een paar dagen waarschijnlijk zijn en wanneer deze betaling voldaan is, wordt de blokkade automatisch opgeheven. Dit is een blokkade die automatisch ingesteld wordt wanneer er hoge kosten worden gedetecteerd, zeker bij nieuwe aansluitingen. Deze opheffen is dus helaas ook niet mogelijk.

Mocht je nog verdere vragen voor ons hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van je! Vergeet je overigens niet aan te melden voor alle extra voordelen bij T-Mobile.

Reageer