Beantwoord

klantenvoordeel storing, 1 maand later

  • 27 juni 2019
  • 1 reactie
  • 710 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
Het word een beetje tijd dat t-mobile gaat opschieten met het oplossen van het klantenvoordeel systeem. Ze zijn nu al een maand bezig met het oplossen van het probleem. Ik hoop dat jullie de klanten gaan compenseren. Want geloof het of niet, de meesten t-mobile klanten hebben een abbonementje bij jullie door die beloofte klantenvoordeel. Dus mijn vraag is, kunnen jullie een indicatie geven over wanneer het probleem opgelost is?
icon

Beste antwoord door Folkert 27 juni 2019, 22:33

Beste Vamar,

Er is een speciaal topic over de problemen met klantvoordeel. Daar kun je je bij aansluiten om op de hoogte van de voortgang te blijven. Ook kun je daar je vragen kwijt.

Met vr. groet, Folkert
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste Vamar,

Er is een speciaal topic over de problemen met klantvoordeel. Daar kun je je bij aansluiten om op de hoogte van de voortgang te blijven. Ook kun je daar je vragen kwijt.

Met vr. groet, Folkert