Vraag

(kleine) wijziging onbeperkt internet

• 21 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 755 Bekeken

Het zou heel fijn zijn als je bij de aanvuller ook een waarschuwing krijgt bij 80%, of de aanvuller zou groter moeten zijn.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @atomiccc,

Deze zou je ook moeten horen te krijgen, dus het is opmerkelijk dat dit bij jou niet werkt. Krijg je deze SMS nooit of af en toe niet en krijg je wel bericht bij de 100% verbruik en bij het inschakelen van de aanvuller? Weet je toevallig een voorbeeld (datum en tijdstip) waarop je bundel (bijna) verbruikt was, maar je geen bericht ontving? Dan kunnen we dit, indien nodig, verder laten nakijken!
Hoi @David,

Ik krijg deze altijd bij de eerste bundel (5GB), bij 80%, maar nooit bij de aanvullers (1GB).
Ik krijg wel bijna altijd melding dat de aanvuller op is, maar dan ben ik al te laat met aanvullen, als ik een aanvuller activeer krijg ik ook bijna altijd een sms dat dit gelukt is.

Het zou fijn zijn als dit bij de aanvullers ook zou werken, nu zit ik als ik bijvoorbeeld iets aan het streamen ben, continu naar mijn telefoon te kijken, en als ik even niet oplet is de bundel op (1GB is zoveel niet als je aan het streamen bent) en loopt de videoland applicatie vast.

Daarnaast zou het fijner zijn als je i.p.v. 1GB aanvullers 5GB aanvullers zou kunnen krijgen.

Reageer