Beantwoord

Klembord openen

• is een Top Poster
  • 5 reacties
Goedenavond.
Hoe kan ik de klembord openen.? Ik heb hem al een tijdje geleden gezien maar weet niet meer hoe.
icon

Beste antwoord door HarryMe 13 december 2015, 19:58

Het kan anders...

Open Internet,
Klik URL weg (kruisje),
Houd het lege vlak even ingedrukt,
Klik op klembord!
(Voorbeeld)

Wis nu alles.
Succes!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Aan iedereen die geholpen heeft: DANK. Ik heb alles kunnen wissen en weet ook gelijk weer hoe het moet, zo simpel maar je moet het wel even weten. ;-)

Super dat het is gelukt! Ons forum is ook bedoeld voor dit soort vragen. Het is dan ook erg leuk om te zien dat klanten elkaar zo goed helpen.

Zou jezelf willen voorstellen in dit topic? We zijn benieuwd naar wie je bent! :8
Aan iedereen die geholpen heeft: DANK. Ik heb alles kunnen wissen en weet ook gelijk weer hoe het moet, zo simpel maar je moet het wel even weten. 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi Grad1,

Dankjewel voor je uitleg. Ik zie dat HarryMe met 2 oplossingen is gekomen. Is het met zijn tips gelukt om berichten te wissen van je klembord?

Laat het ons weten! :)

PS: HarryMe, super bedankt voor het meedenken met Grad! :8
Reputatie 4
Badge +4
Het kan anders...

Open Internet,
Klik URL weg (kruisje),
Houd het lege vlak even ingedrukt,
Klik op klembord!
(Voorbeeld)

Wis nu alles.
Succes!
Oké bedankt Gr Gerard.
Reputatie 4
Badge +4
http://www.duken.nl/forums/index.php/topic/30898-galaxy-s2-klembord-openen/

Hier lees je iets meer over het klembord.
Ik ken het van mijn S3.

Je kunt er ook via je sms berichten app bij.

Op YouTube zijn filmpjes te vinden over hoe je klembord schoon te maken, of even op Googlen.
Even clipboard of klembord Samsung als zoekterm invoeren.

Succes, deel je je oplossing?
Ik heb dingen gekopieerd naar het klembord, maar die wil ik graag wissen. Mijn toestel is een Samsung GT-I8200N Galaxy S3 mini. Ik ben het klembord een keer tegen gekomen maar ik weet niet meer waar. Gr.Gerard.
Reputatie 4
Hi Grad,

Om maar met de deur in huis te vallen: je vraag is mij eerlijk gezegd nog niet 100% duidelijk. Zou je dit daarom nog iets kunnen specificeren? Welk toestel gebruik je precies en wat wil je precies wissen? Lukte dit eerder wel en hoe deed je dit toen?

Via een httphttps://www.t-mobile.nl/toestelhulp kan je alles wissen wat er op het toestel terug te vinden is. Ik weet echter niet of dat hetgeen is wat je bedoelt, afbeeldingen, sms'jes en dergelijke gaan dan ook verloren. Ik vermoed dus van niet, maar voor de zekerheid geef ik het wel aan! ;)

We zien je reactie tegemoet, zodat we je hiermee verder kunnen helpen!
Nee ik wil graag alles wat er op staat wissen. Maar ik weet niet meer hoe ik het open op het display.
Reputatie 6
Goedenavond.
Hoe kan ik de klembord openen.? Ik heb hem al een tijdje geleden gezien maar weet niet meer hoe.

Hoi Grad,

Welkom op het forum!

Kun je iets specifieker zijn wat je bedoeld? Wil je iets kopiëren/plakken van tekst op je telefoon?

Let us know!

Reageer