Vraag

Klopt het dat nummers die beginnen met 088 buiten de belbundel vallen?

Reputatie 2
Ik wil graag weten of het klopt dat nummers beginnend met 088 (bijv van winkels) buiten de belbundel vallen?

4 reacties

Reputatie 5
@Bri25,
Ja dat klopt. Dit is geen geografisch nummer maar een nummer waarmee bedrijven met meerdere vestigingen onder 1 nummer bereikbaar zijn.
Reputatie 2
Niet altijd, mijn ziekenfonds heeft ook een 088 nummer en ik heb die laatst 30 min. aan de tel gehad maar geen extra kosten gehad. En heb daarna al 2 rekeningen gehad en op beide stond niets....
Sabbiesab schreef:

Niet altijd, mijn ziekenfonds heeft ook een 088 nummer en ik heb die laatst 30 min. aan de tel gehad maar geen extra kosten gehad. En heb daarna al 2 rekeningen gehad en op beide stond niets....

Had dat nu niet verklapt. Nu gaan ze dat direct aanpassen in de service nummer lijst.
088 is ook het netnummer van Zwolle. Het ligt eraan met welk nummer het achter de 088 begint om een service nummer te zijn. En niet alle bedrijven hebben zo een service nummer maar gewoon klantvriendelijk een netnummer.
Reputatie 1
Voor 088 (en 085) nummers geld het zelfde tarief als voor bellen van een gewone landlijn (01X, 02X, 03X, 04X, 05X, 07X), afhankelijk van je abonnement vallen ze wel of niet onder je bundel. Bij de meeste (recente) abonnementen betaal je ze uit de bundel.

Reageer