Beantwoord

koopovereenkomst

• 3 maart 2021
  • 4 reacties
  • 40 Bekeken

Goedenmiddag,

Vandaag ben ik bij Samsung servicecenter geweest ivm met het niet meer opladen van de telefoon. Echter had ik de originele oplader nodig en de koopovereenkomst van het toestel ivm de garantie, blijkbaar heeft de telefoon kortsluiting gehad met de lader en laadt deze niet meer op. Kan ik deze via deze weg opnieuw aanvragen? Of moet ik daarvoor bellen of langsgaan in de winkel? 

Met vriendelijke groet,

Chantal

icon

Beste antwoord door CrisTien 3 maart 2021, 19:12

Beste @Chanmegan Welkom! Had je de oplader niet bij je?

Meestal vind je het aankoopbewijs met datum aankoop in je contract! Heb je daar al gekeken? 
Log in in My Tmobile en kijk onder het kopje “Abonnement” daar kan je het contract downloaden.

Hopelijk kom je nu wel verder.

Groetjes

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Chanmegan Welkom! Had je de oplader niet bij je?

Meestal vind je het aankoopbewijs met datum aankoop in je contract! Heb je daar al gekeken? 
Log in in My Tmobile en kijk onder het kopje “Abonnement” daar kan je het contract downloaden.

Hopelijk kom je nu wel verder.

Groetjes

Hoi @CrisTien nee had de oplader niet bij me dacht dat het echt aan de poort lag dus deze niet nodig had maar ja. Ik dacht dus ook dat ik de goeie mee had genomen want daar inderdaad het contract gedownload en die meegenomen. Ik neem anders nog wel even contact met hun. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Fijne avond😊

Reputatie 7
Badge +20

@Chanmegan  De moderators kunnen misschien iets voor je doen. 
Even geduld ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Fijne avond! Hopelijk is je telefoon snel weer gemaakt, we kunnen echt niet meer zonder.

O oke top dank je wel.

"Gelukkig" niet mijn telefoon maar die van mijn dochter maar goed een echte puber dus die kan ook niet zonder he😉

Reageer