Beantwoord

Kopie oud contract opvragen

• 30 september 2018
  • 6 reacties
  • 823 Bekeken

Hallo, hoe of waar kan ik een kopie van mijn oud contract met T-Mobile opvragen?
icon

Beste antwoord door David 1 oktober 2018, 10:28

Hi Tere_nl,

In ons systeem vind ik terug dat je een ruime poos hebt gedaan met jouw vorige contract! 🙂 Dit contract is afgesloten op 31 december 2010 en liep tot 30 december 2012. Ik zie daarnaast ook dat dit contract niet bij ons direct is afgesloten, maar bij 2call.nl. Wij hebben alleen contracten in ons archief die bij onszelf zijn afgesloten, niet de contracten die via een derde partij zijn aangegaan. Je kunt dus het beste contact opnemen met 2call.nl, zodat zij voor je na kunnen gaan of het contract nog in hun systemen staat.

Als er echter een specifieke reden is waar wij je direct bij kunnen helpen, laat het dan gelijk even weten, want dan kunnen we je met die vraag misschien wel direct helpen! 🙂

We horen het graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Tere_nl,

In ons systeem vind ik terug dat je een ruime poos hebt gedaan met jouw vorige contract! 🙂 Dit contract is afgesloten op 31 december 2010 en liep tot 30 december 2012. Ik zie daarnaast ook dat dit contract niet bij ons direct is afgesloten, maar bij 2call.nl. Wij hebben alleen contracten in ons archief die bij onszelf zijn afgesloten, niet de contracten die via een derde partij zijn aangegaan. Je kunt dus het beste contact opnemen met 2call.nl, zodat zij voor je na kunnen gaan of het contract nog in hun systemen staat.

Als er echter een specifieke reden is waar wij je direct bij kunnen helpen, laat het dan gelijk even weten, want dan kunnen we je met die vraag misschien wel direct helpen! 🙂

We horen het graag van je!
Hallo, Hier het antwoord van 2Call:

Goedemorgen,

De enige gegevens die ik kan vinden met het mobiele nummer komen uit 2010.
Hier hebben wij geen documentatie e.d. meer. Deze documentatie ligt bij het netwerk conform afspraak.
Met vriendelijke groet,

Rinus
Dus ze kunnen niks vinden.
Ik ben in gesprek met Media Markt en het verlengen van mijn abonnement, ik wil het annuleren want het is een ander contract dan het contract dat ik had en ze vroegen of ik kon het contract naar de winkel nemen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tere_nl,

Dat is wel erg opmerkelijk, want wij hebben de contracten van derde partijen namelijk nooit. Deze worden door de partij zelf opgesteld, omdat zij hun eigen systemen, prijzen, voorwaarden, enzovoorts hanteren. Wij hebben dit contract dus oprecht niet in ons systeem.

Je geeft echter aan dat het om een contract met MediaMarkt gaat, dat is de laatste verlenging. Als je het contract daarvan nodig hebt, dan heb je hier of zelf een kopie van huis óf MediaMarkt kan deze aan je verstrekken. Of hebben zij een reden om jouw oude contract te willen inzien? Je kunt in ieder geval onder 'Mijn abonnement', bij het tabje 'Oud' de vorige bundels en dergelijke inzien. Wellicht kun je daar nog wat mee?

Als je nog vragen voor ons hebt, laat het gerust weten!
Hallo,
Dat heb ik gedaan en het nieuwe abonnement (verlenging) geannuleerd, als het goed is heb ik mijn oud abonnement terug met korting. Hoe of met wie kan ik dat controleren?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Tere_nl,

Ik heb het gelijk voor je gecontroleerd. Je gebruikt weer je oude prijsplan en de daarbijhorende kortingen!
Bedankt T-Mobile ☺

Reageer