Beantwoord

Kopie van mijn contract

• 29 juni 2017
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Ik wil graag mijn prive nummer koppelen aan mijn zakelijke nummer (betaald door mijn werkgever). Het einde van mijn T-mobile tijdperk, sorry! Maar de andere telefoonprovider heeft hier het contract van ons voor nodig. Hebben jullie dat voor mij beschikbaar?
icon

Beste antwoord door David 30 juni 2017, 09:32

Hoi CoolRoel,

Dat is wel spijtig om te lezen hoor! :S Aan de andere kant.. als je een betaald abonnement krijgt, zeg je daar geen nee tegen natuurlijk! ;)

In ons systeem zie ik dat je gisteren ook al contact hebt gehad met mijn collega Ad. Hij heeft gezocht naar jouw contract, maar deze kon hij zo te zien niet meer vinden. Hij heeft dan ook een andere vorm van een kopie van het contract naar je opgestuurd. Hopelijk kun je hier ook goed mee uit de voeten.

Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

PS: Vergeet je T-Mobile Extra punten niet in te wisselen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi CoolRoel,

Dat is wel spijtig om te lezen hoor! :S Aan de andere kant.. als je een betaald abonnement krijgt, zeg je daar geen nee tegen natuurlijk! ;)

In ons systeem zie ik dat je gisteren ook al contact hebt gehad met mijn collega Ad. Hij heeft gezocht naar jouw contract, maar deze kon hij zo te zien niet meer vinden. Hij heeft dan ook een andere vorm van een kopie van het contract naar je opgestuurd. Hopelijk kun je hier ook goed mee uit de voeten.

Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

PS: Vergeet je T-Mobile Extra punten niet in te wisselen!

Reageer