Vraag

Koppelen MB-verdeler lukt niet

• 3 september 2016
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

Ik krijg mijn MB verdeler niet aan mijn telefoonnummer gekoppeld. De melding is oeps er gaat iets mis..... Na de stap geef de simkaart een naam. Alle stappen van de handleiding netjes gevolgd. Wat kan ik doen?

6 reacties

Reputatie 6
Hoi Pascalvi,

Welkom op het forum!

Momenteel zijn er problemen met het koppelen van de MB-verdelers. Alleen T-Mobile medewerkers kunnen je sim koppelen aan je abonnement. Wanneer zij jouw topic oppakken zullen zij dit dan ook doen. Dit kan 24-48 uur duren.

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Ok, fijn.
Bedankt Koen, ik ga vandaag wel langs de tmobile winkel. Fijne zondag
Reputatie 6
Badge +17
@Pascalvi,

Allereerst welkom op het forum!

Jammer om te horen dat het niet lukt om de MB-verdeler te koppelen! Zoals Koen al aangaf lukt het sommige klanten niet om de MB-verdeler zelf te koppelen. De IT-afdeling is dit aan het onderzoeken om het zo snel mogelijk op te lossen. Maar in de tussentijd wil ik natuurlijk graag handmatig jouw MB-verdeler activeren. Kun je mij in een privébericht het 097-nummer en de naam die je aan de simkaart wilt geven sturen? Dan ga ik het gelijk voor je in orde maken.

Ik zie je reactie graag tegemoet!

@Katinka,

Mijn collega Issam heeft inmiddels gereageerd in jouw andere topic. Kun je daar even naar kijken? Als je nog vragen hebt, kun je in jouw eigen topic reageren. Zo houden we het forum overzichtelijk 🙂
Dank jullie voor jullie reactie. Gisteren in de T mobile shop geweest en daar hebben ze het voor mijn opgelost
Reputatie 7
Badge +15
Hey Katinka,

Fijn dat het gelukt is! Werkt de MB-Verdeler nu helemaal naar behoren? :8

Reageer