Beantwoord

Kosten gebruik T-Mobile Hotspots met Stel Samen & Stel Bij

• 31 maart 2015
  • 1 reactie
  • 271 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 11 reacties
Ik maak gebruik van de app Hotspots en als ik de app opstart en aanmeld geeft het aan dat het mij geld kan kosten afhankelijk van mijn tariefplan. Bij mijn oude abonnement kon ik kosteloos gebruik maken.

Zijn er kosten verbonden aan het gebruik via T-Mobile Hotspots bij het Stel Samen & Stel Bij abonnement?
icon

Beste antwoord door Chantal01 1 april 2015, 14:43

Hoi Eddy,

Het klopt dat je niet bij ieder tariefplan gratis gebruik kan maken van Hotspot. Het is bij Stel Samen & Stel Bij helemaal niet mogelijk om gebruik te maken van Hotspots.

Je kan alle informatie over T-Mobile Hotspots en de kosten daarvan terugvinden op onze website. Indien er geen Hotspot informatie in de prijslijst staat, betekent dit dat er in combinatie met die bundels geen Hotspot gebruikt kan worden.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Eddy,

Het klopt dat je niet bij ieder tariefplan gratis gebruik kan maken van Hotspot. Het is bij Stel Samen & Stel Bij helemaal niet mogelijk om gebruik te maken van Hotspots.

Je kan alle informatie over T-Mobile Hotspots en de kosten daarvan terugvinden op onze website. Indien er geen Hotspot informatie in de prijslijst staat, betekent dit dat er in combinatie met die bundels geen Hotspot gebruikt kan worden.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂

Reageer