Beantwoord

Kosten Visual Voicemail

  • 29 maart 2016
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Ik heb zojuist visual voicemail aangezet er stond 0 euro per maand. Nadat ik hem aangesloten heb staat er 1,99 per maand bij. Is het nu gratis of niet ? De verbruiksmeter vanaf wanneer zijn die storingen eens verholpen ? Ik krijg altijd 120 minuten te zien of ik nu bel of niet..
icon

Beste antwoord door Amy 30 maart 2016, 10:56

Hey Grav,

Welkom terug op het forum, dat is even geleden! 🙂

Goed dat je dit even navraagt, er zijn wat problemen met de weergave van de korting op My T-Mobile. In ons systeem zie ik wel terug dat je €0,00 betaalt voor Visual Voicemail. Wanneer dit straks anders op je factuur staat dan horen we het graag, uiteraard zetten we het dan recht voor je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Grav,

Welkom terug op het forum, dat is even geleden! 🙂

Goed dat je dit even navraagt, er zijn wat problemen met de weergave van de korting op My T-Mobile. In ons systeem zie ik wel terug dat je €0,00 betaalt voor Visual Voicemail. Wanneer dit straks anders op je factuur staat dan horen we het graag, uiteraard zetten we het dan recht voor je!

Reageer