Beantwoord

Kosten zone 4 maritiem buitenland

• 19 september 2016
  • 5 reacties
  • 648 Bekeken

Er worden ineens kosten berekend voor bellen in het buitenland, terwijl ik nog 82 minuten beltegoed over heb - mijn abonnement loopt nog tot eind oktober en ook daarna heb ik een abonnement incl. 120 minuten eu afgesloten. Kunt u dit nakijken?
icon

Beste antwoord door Amy 20 september 2016, 11:03

Hey Karin007, (Fan van James Bond? ;))

Ook namens mij welkom op het T-Mobile Forum!

Je kunt dit inderdaad zelf bekijken via My T-Mobile. Was je al zo ver gekomen? Ik heb net natuurlijk je situatie ook nog even bekeken en ik zie dat je inderdaad kosten hebt gemaakt. Deze kosten zijn gemaakt op een maritiem netwerk. Deze vallen onder 'Zone 4' en vallen dus niet binnen de bundel. Meer informatie over deze kosten vind je op deze pagina.

T-Mobile gebruikers kunnen namelijk gebruik maken van GSM netwerken op schepen (cruiseschepen en ferries). Voor het gebruik van deze netwerken gelden roamingtarieven. Er is dus sprake van bellen in het buitenland. De dekking wordt geboden op en in de schepen, maar niet er omheen. Een van de netwerken die dit aanbieden is Maritiem Tim Italy. Dat is dan ook het netwerk waar je gebruik van hebt gemaakt.

Verder heb ik je internet EU bundel even bekeken en deze loopt inderdaad gewoon door. 🙂

Laat je weten of je zo voldoende informatie hebt?
Bekijk origineel

5 reacties

En voor de zekerheid: Kunt u ook nakijken of internet eu netjes doorloopt tot het einde van mijn abonnement? Niet dat daar ook ineens kosten voor worden berekend ...
Hallo,
Welkom op het forum.
Wist u dat u dit allemaal zelf kan nakijken op
https://www.t-mobile.nl/login
Wel eerst een account aanmaken
https://www.t-mobile.nl/my/registreren
Reputatie 7
Badge +15
Hey Karin007, (Fan van James Bond? ;))

Ook namens mij welkom op het T-Mobile Forum!

Je kunt dit inderdaad zelf bekijken via My T-Mobile. Was je al zo ver gekomen? Ik heb net natuurlijk je situatie ook nog even bekeken en ik zie dat je inderdaad kosten hebt gemaakt. Deze kosten zijn gemaakt op een maritiem netwerk. Deze vallen onder 'Zone 4' en vallen dus niet binnen de bundel. Meer informatie over deze kosten vind je op deze pagina.

T-Mobile gebruikers kunnen namelijk gebruik maken van GSM netwerken op schepen (cruiseschepen en ferries). Voor het gebruik van deze netwerken gelden roamingtarieven. Er is dus sprake van bellen in het buitenland. De dekking wordt geboden op en in de schepen, maar niet er omheen. Een van de netwerken die dit aanbieden is Maritiem Tim Italy. Dat is dan ook het netwerk waar je gebruik van hebt gemaakt.

Verder heb ik je internet EU bundel even bekeken en deze loopt inderdaad gewoon door. 🙂

Laat je weten of je zo voldoende informatie hebt?
Dank je wel - ik zat inderdaad op een boot.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Karin,

Ah ja dat verklaart! Hopelijk is de situatie zo een stuk duidelijker voor je! Als je hier verder nog vragen over hebt dan hoor ik het graag.

Naar je zin gehad op de boot? Lekker op vakantie geweest? :8

Reageer