Beantwoord

Krijg geen reactie van T-Mobile via email

Goedemorgen.

We zijn weer 7 maanden verder en ik heb tot op heden 4 x het formulier ingevuld en in de post gedaan en nog steeds geen bevestiging dat het is ontvangen noch of het in behandeling is genomen.
Jullie kunnen mij blijven testen maar ik sta echt op het punt kosten wat het kost via de rechter mijn geld te verhalen bij t-mobile en ook zal ik dezelfde mail elke maand herhalen tot ik bij de rechter stap.

Dit is nu verre van klant vriendelijk en het excuus we zijn er mee bezig kunnen jullie nu ook niet meer gebruiken want ik ben al voor de zomer begon al bezig met jullie.
Elke keer krijg ik te horen dat men mijn gegevens niet kan vinden.

Ik heb uiteindelijk alle informatie kunnen achterhalen dankzij een collega van jullie.

Nu hebben jullie mijn klant nummer :[verwijderd door moderator]

Wanneer krijg ik bericht? toch niet over 3 weken?
icon

Beste antwoord door David 27 november 2018, 16:02

Hi Claimer,

Wij hebben op het moment geen nieuws voor je. Je ontvangt dit sowieso direct via de afdeling die over deze verzoeken gaat. Zodra zij wat kunnen melden, zullen ze dit ook zeker doen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Claimer,

Wij hebben op het moment geen nieuws voor je. Je ontvangt dit sowieso direct via de afdeling die over deze verzoeken gaat. Zodra zij wat kunnen melden, zullen ze dit ook zeker doen.

Reageer