Beantwoord

Krijg steed sms-jes van 4545

• 25 januari 2016
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Sedert medio december krijg ik steeds sms-jes van 4545 à 1,50 per stuk. Dit wordt een dure grap.
Heb dit nummer al diverse malen uitgeschakeld bij "payinfo.nl" maar ze blijven komen.
Waar schijnlijk sturen ze ook een zgn "push"bericht. Maar dat vindt ik niet terug in de apps en kan ik dus ook niet uitschakelen.
Wat kan ik hieraan doen???
M.vr.gr. Gerard
icon

Beste antwoord door Kaassausje 25 januari 2016, 22:01

Hoi GerardC, welkom op het forum.

In dit topic lees je in het eerste bericht hoe je deze diensten kunt opzeggen, maar dat lukt dus niet helemaal. Je leest er ook hoe je deze diensten via My T-Mobile kunt blokkeren en hoe je je geld terug kunt vragen. Als je de diensten via My T-Mobile blokkeert, hoort het vanaf dat moment te stoppen.

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Dit zou een abonementen dienst kunnen zijn, heb ik zelf ook gehad toen ik mijn nieuwe telefoon kreeg met nieuw nummer. Dit nummer was al eerder gebruikt door iemand anders die zich erop had aangemeld.
Ik zou even googlen op het berichtje dat in het smsje staat, misschien kun je je via die site ook weer afmelden. Waarschijnlijk kost het afmelden dan ook weer 1,50 😉
Hoi GerardC, welkom op het forum.

In dit topic lees je in het eerste bericht hoe je deze diensten kunt opzeggen, maar dat lukt dus niet helemaal. Je leest er ook hoe je deze diensten via My T-Mobile kunt blokkeren en hoe je je geld terug kunt vragen. Als je de diensten via My T-Mobile blokkeert, hoort het vanaf dat moment te stoppen.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer