Beantwoord

Krijgen we dan nu EINDELIJK ook Netflix ?

• 21 november 2018
  • 3 reacties
  • 433 Bekeken

Krijgen we dan Eindelijk Netfix ?
icon

Beste antwoord door David 22 november 2018, 11:34

Hi Richard,

Ik kan begrijpen dat je popelt om krakers als Narcos, Ozark en The Bodyguard wilt zien!

Ik heb het voor je nagekeken, maar je komt niet in aanmerking voor de drie maanden gratis Netflix. Jouw abonnement is Go Next en de actie is alleen voor abonnementen en verlengingen met Go Unlimited. Daarnaast is jouw contract afgesloten op 3 augustus en de actie is pas van start gegaan op 26 september.

Een kleine pleister op de wonden: Je kunt ook via Netflix zelf een abonnement afsluiten, waarbij je de eerste maand gratis kunt kijken. Het is dan geen 3 maanden, maar iets is beter dan niets!

Als je nog verdere vragen hebt, dan horen we het graag!

PS: Ik heb jouw username aangepast, omdat dit jouw 06-nummer was. Houd er rekening mee dat het een openbare Community is en iedereen dus mee kan lezen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Richard,

Ik kan begrijpen dat je popelt om krakers als Narcos, Ozark en The Bodyguard wilt zien!

Ik heb het voor je nagekeken, maar je komt niet in aanmerking voor de drie maanden gratis Netflix. Jouw abonnement is Go Next en de actie is alleen voor abonnementen en verlengingen met Go Unlimited. Daarnaast is jouw contract afgesloten op 3 augustus en de actie is pas van start gegaan op 26 september.

Een kleine pleister op de wonden: Je kunt ook via Netflix zelf een abonnement afsluiten, waarbij je de eerste maand gratis kunt kijken. Het is dan geen 3 maanden, maar iets is beter dan niets!

Als je nog verdere vragen hebt, dan horen we het graag!

PS: Ik heb jouw username aangepast, omdat dit jouw 06-nummer was. Houd er rekening mee dat het een openbare Community is en iedereen dus mee kan lezen.
Ik zal het duidelijker brengen:
Ik heb een abbo op Netfix en dat werkte prima bij ZIGGO via de box
ook had ik Programmagemist voor alle zenders en niet een paar armzalige NPOtjes.
Ik heb een extra netwerkkabel aan moeten sluiten om de Box te kunnen aansluiten.
En wat blijkt daar zit dus geen Netflix op .
Ik heb het dus niet over een mobiel Go abbo.
Dus moest ik een APPLE TV kopen voor 200,- om alsnog Netflix via een omweg te kunnen bekijken.
Weg was het voordeel van de overstap op T-(Im)mobile

Dus mijn vraag is nu , wanneer komt er Netflix op de box?
Reputatie 7
Badge +10
Helaas ik verwacht her komende jaar nog geen netflix op de stb. volgens mij kan je via tv anywhere wel meer zenders terug kijken dan via de stb. als het goed is werkt dat ook op de apple tv.

Reageer