Beantwoord

Magisto premium opzeggen

• 19 november 2016
  • 4 reacties
  • 2114 Bekeken

Ik wil mijn abonnement prerium opzeggen
icon

Beste antwoord door Sam- 21 november 2016, 11:57

Hoi Floortje,

Leuk om je hier op het forum te zien. Welkom!

We helpen je hier graag bij. Heb je de applicatie naar tevredenheid kunnen gebruiken? Mag ik vragen waarom je de premium variant wilt opzeggen?

Hoe heb je het abonnement afgesloten? Via de Magisto website? Op deze pagina vind je onder het kopje Premium uitleg over hoe je jouw premium contract kan stopzetten.

Het komt erop neer dat wanneer je via je browser bent ingelogd op je Magisto account je kan gaan naar; Instellingen en dan kiest voor Abonnement opzeggen. Hiermee stopt je abonnement aan het eind van de huidige factuur maand, deze wordt dus niet meer verlengd.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord Floortje. Als je verder nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Floortje,

Leuk om je hier op het forum te zien. Welkom!

We helpen je hier graag bij. Heb je de applicatie naar tevredenheid kunnen gebruiken? Mag ik vragen waarom je de premium variant wilt opzeggen?

Hoe heb je het abonnement afgesloten? Via de Magisto website? Op deze pagina vind je onder het kopje Premium uitleg over hoe je jouw premium contract kan stopzetten.

Het komt erop neer dat wanneer je via je browser bent ingelogd op je Magisto account je kan gaan naar; Instellingen en dan kiest voor Abonnement opzeggen. Hiermee stopt je abonnement aan het eind van de huidige factuur maand, deze wordt dus niet meer verlengd.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord Floortje. Als je verder nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Snap er helemaal niks van omdat alkes in het Engels staat
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Floortje,

Kun je aangeven wat je niet begrijpt? Heb je gekeken naar de uitleg die mijn collega Issam heeft gegeven? Dit is gewoon in het Nederlands 🙂

Lukt het met deze uitleg om het op te zeggen? Magisto is niet van ons, dus mocht het niet lukken dan zul je toch even contact met dit bedrijf moeten opnemen. Laat je weten of het is gelukt?
Het is me gelukt

Reageer