Beantwoord

Mailbox uitzetten, maar hoe?

Ho zet ik mijn mailbox uit was uit doet het ineens weer mvg
icon

Beste antwoord door Chantal01 21 januari 2014, 18:12

@Ritchie45 Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Ik zie in het systeem dat je hierover ook hebt gebeld met de klantenservice en dat de voicemail voor je is uitgeschakeld. Laat het gerust weten zodra je nog vragen hebt. 🙂 Ik verzoek je vriendelijk voor de volgende keer om dezelfde vraag de volgende keer eenmalig te stellen en niet in meerdere topics. Zo blijft het overzichtelijker. Alvast bedankt. :)

Tip: via My T-Mobile is het mogelijk om de voicemail aan/uit te zetten. 🙂

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
@Ritchie45 Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Ik zie in het systeem dat je hierover ook hebt gebeld met de klantenservice en dat de voicemail voor je is uitgeschakeld. Laat het gerust weten zodra je nog vragen hebt. 🙂 Ik verzoek je vriendelijk voor de volgende keer om dezelfde vraag de volgende keer eenmalig te stellen en niet in meerdere topics. Zo blijft het overzichtelijker. Alvast bedankt. :)

Tip: via My T-Mobile is het mogelijk om de voicemail aan/uit te zetten. 🙂
Hoe kan ik mijn mailbox uitzetten? - mijn voicemail is uitgeschakeld maar gelijk tijdens de eerste oproep wordt de mailbox ingeschakeld waardoor ik gespreken mis.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Didu,

Allereerst welkom op het forum! Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic?

Terug naar je vraag! Vervelend dat je mailbox weer wordt ingeschakeld! Ik ben gelijk in het systeem gedoken om te kijken wat er aan de hand is. Het lijkt erop dat houw inkomende telefoongesprekken staan doorschakelen naar een ander telefoonnummer. Kun je eens de code ##002# intoetsen? Met deze code kun je alle doorschakelingen in één keer opheffen.

Laat je even weten of het weer werkt?
Met ##002# is het gelukt. Badankt!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Didu,

Fijn om te horen dat het gelukt is en nu geen gesprekken meer mist! 🙂

Nog even iets anders: heb je al een T-Mobile Samen groep aangemaakt? Je kunt gratis een groep aanmaken, met de groepsleden kun je dan gratis onderling bellen en je ontvangt iedere maand een cadeautje van ons! Gaaf toch? Je kunt jouw groep via My T-Mobile aanmaken.

Mocht je een andere keer nog een vraag hebben, stel die dan gerust op het forum. We helpen je graag!
Ik heb precies hetzelfde probleem. Kan ik ook geholpen worden?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jossie59,

Ik lees in een ander topic dat het inmiddels is gelukt. Fijn om te horen! Wel wil ik je erop wijzen dat het niet is toegestaan om in meerdere topics over hetzelfde onderwerp te reageren. Wil je hier in het vervolg rekening mee houden? Zo houden we het forum overzichtelijk 🙂

Reageer