Beantwoord

Mails Movingos.co / smsgc.nl

Ik word de laatste dagen ongevraagd bestookt met berichten op mijn telefoon van Movingos.com en www.smsgc.nl. Ik zou ergens €12,00 per week voor moeten betalen. Als ik van de dienst af wil, moet ik "stop" sms-en naar een bepaald nummer. Heeft iemand anders hier ook last van? Phishing?
icon

Beste antwoord door kme 3 februari 2016, 09:53

Ik word de laatste dagen ongevraagd bestookt met berichten op mijn telefoon van Movingos.com en www.smsgc.nl. Ik zou ergens €12,00 per week voor moeten betalen. Als ik van de dienst af wil, moet ik "stop" sms-en naar een bepaald nummer. Heeft iemand anders hier ook last van? Phishing?

Hoi Poekla,

Welkom op het forum!

Terechte vraag. Dit zijn inderdaad sms'jes die afkomstig zijn van sms diensten.

Meer informatie hierover en heel belangrijk, hoe je er van afkomt vind je op DEZE pagina.

Wanneer je nog vragen hebt, let us know!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Hoi Poekla,

Welkom op het forum!

Terechte vraag. Dit zijn inderdaad sms'jes die afkomstig zijn van sms diensten.

Meer informatie hierover en heel belangrijk, hoe je er van afkomt vind je op DEZE pagina.

Wanneer je nog vragen hebt, let us know!

Reageer