Beantwoord

Maximaal aantal aanmeldingen Unlimited actie

• 12 juli 2017
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

ik heb mij aangemeld voor de unlimited aktie en krijg antwoord terug 35 .000 bundels zijn al vergeven ??

Hoe kan dit nou deze aktie is voor alle T mobile klanten , dus dan ga ik er van uit dat er voor alle klanten een
bundel beschikbaar is ??
graag een oplossing
icon

Beste antwoord door David 12 juli 2017, 16:14

Hey PrinceHP,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Ik neem aan dat jij het over de actie hebt voor het best geteste netwerk? We hadden eergisteren ook een actie via Facebook waarbij er 35.000 48-uurs-bundels werden weggegeven. Deze actie is ondertussen al vergeven, dus ik doe nu een aanname, maar het lijkt erop alsof je 'UNLIMITED' hebt verstuurd, in plaats van 'UNLIMITED AAN'. Zou je kunnen aangeven welke code je hebt verstuurd? Probeer het anders nogmaals met de tweede code, dan zou het moeten werken namelijk. Test het nog eens en trek anders weer even aan de bel!

Hopelijk werkt het al, maar anders zien we jouw bericht graag tegemoet!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey PrinceHP,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Ik neem aan dat jij het over de actie hebt voor het best geteste netwerk? We hadden eergisteren ook een actie via Facebook waarbij er 35.000 48-uurs-bundels werden weggegeven. Deze actie is ondertussen al vergeven, dus ik doe nu een aanname, maar het lijkt erop alsof je 'UNLIMITED' hebt verstuurd, in plaats van 'UNLIMITED AAN'. Zou je kunnen aangeven welke code je hebt verstuurd? Probeer het anders nogmaals met de tweede code, dan zou het moeten werken namelijk. Test het nog eens en trek anders weer even aan de bel!

Hopelijk werkt het al, maar anders zien we jouw bericht graag tegemoet!
David ,

Je heb gelijk ben vergeten AAN te versturen .

bedankt

Reageer