Beantwoord

MB's aanvullen lukt niet

• 28 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Ik heb mijn 500 mb verbruikt op mn mobiel, probeer dit met 500 mb aan te vullen voor 5 euro. Dit lukt al 2 dagen niet, zowel mobiel als op pc niet
icon

Beste antwoord door David 29 oktober 2015, 17:17

Hey Wies11,

Welkom op ons Forum!

Ik zie in ons systeem dat je gisteren via de Chat contact hebt gehad met mijn collega en dat zij je bundel heeft verhoogd naar 1 GB, omdat dit financieel aantrekkelijker was. Je kunt dus weer lekker internetten! :)

Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Wies11,

Welkom op ons Forum!

Ik zie in ons systeem dat je gisteren via de Chat contact hebt gehad met mijn collega en dat zij je bundel heeft verhoogd naar 1 GB, omdat dit financieel aantrekkelijker was. Je kunt dus weer lekker internetten! :)

Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Ik heb het zelfde probleem..Ook ik kan mijn mbs niet aanvullen Hoe kan dit??
Reputatie 6
Badge +16
Hi ursulaklijnsma,

Goed dat je dit bij ons navraagt. Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Je hebt momenteel een betalingsregeling lopen. Tijdens een lopende betalingsregeling is het helaas niet mogelijk om bundels aan te passen en MB-aanvullers te activeren. Ik had je graag van een antwoord willen voorzien, maar helaas zal je de betalingsregeling eerst moeten afronden voordat er weer aanpassingen gedaan kunnen worden.

Ik hoop dat er nu in ieder geval meer duidelijkheid is en dat je vraag is beantwoord. Mocht je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden.

Reageer