Beantwoord

Meedoen met prijsvraag Radio 538

• 1 februari 2016
  • 2 reacties
  • 212 Bekeken

hoi bij mijn instellingen is geen blokkade te zien voor 0900 nummers en ik kan ook bij andere nummers aan winacties meedoen maar bij 538 om kaarten te winnen voor flying dutch kan het alleen niet . kunnnen jullie zorgen dat ik dit nummer kan bellen? 0909-3000538?
icon

Beste antwoord door David 3 februari 2016, 14:06

Hey Sjakted,

Leuk, Flying Dutch! Ben je vorig jaar ook geweest? Ik was vorig jaar in Rotterdam en ga waarschijnlijk dit jaar ook weer. :D

Je hebt gister al de blokkade aan jouw kant verwijderd, alleen had je in maart van vorig jaar ook een blokkade laten plaatsen. Deze heb ik nu ook voor je verwijderd, dus nu zou het moeten lukken om de kaarten te winnen!

Succes met de prijsvraag en, hopelijk, veel plezier op Flying Dutch!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Sjakted,

Leuk, Flying Dutch! Ben je vorig jaar ook geweest? Ik was vorig jaar in Rotterdam en ga waarschijnlijk dit jaar ook weer. :D

Je hebt gister al de blokkade aan jouw kant verwijderd, alleen had je in maart van vorig jaar ook een blokkade laten plaatsen. Deze heb ik nu ook voor je verwijderd, dus nu zou het moeten lukken om de kaarten te winnen!

Hey Sjakted,

Hallo David,

Bedankt voor de snelle service! Ik ben er nog nooit geweest en een paar keer proberen te bellen is al een stuk goedkoper dan het kaartje zelf toch. Hoop dat ik win haha!

Reageer