Beantwoord

Meerdere keren gebeld door buitenlandse nummers

• 21 februari 2016
  • 2 reacties
  • 336 Bekeken

Al enkele weken word ik gebeld door een nummer uit Somalie, Congo-Brazzaville, Madagaskar en Afganistan.
Wat kan ik doen om dit te voorkomen. Ik heb deze bellers geblokkeerd, maar steeds vaker ontvang ik oproepen. Is het een optie om een ander telefoonnummer aan te vragen?
icon

Beste antwoord door Thalina 22 februari 2016, 13:00

Hoi Verwierde,

Allereerst welkom op het forum!

De reden is helaas minder leuk. Wat vervelend dat je telkens door onbekende nummers uit het buitenland wordt gebeld! Begrijpelijk dat je wilt dat dit zo snel mogelijk stopt. Ons advies is om geen oproepen te beantwoorden afkomstig van buitenlandse telefoonnummers die je niet kent en om deze nummers ook niet terug te bellen. Als ik jouw bericht lees, heb je de nummers niet teruggebeld en zelfs al geblokkeerd. Begrijp ik het goed dat je telkens weer door andere nummers wordt gebeld?

Het is mogelijk om je nummer te wijzigen. Op deze pagina kun je er meer over lezen. Ik heb je ook nog even een privébericht gestuurd met meer informatie. Kun je daar even naar kijken?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

2 reacties

dat kan altijd volgens mij is het de eerste keer dat je het doet zelfs nog gratis
das in ieder geval wel altijd zo geweest bij mijn weten
even klantenservice bellen zou ik zeggen heb hier zelf geen ervaring mee sorry
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Verwierde,

Allereerst welkom op het forum!

De reden is helaas minder leuk. Wat vervelend dat je telkens door onbekende nummers uit het buitenland wordt gebeld! Begrijpelijk dat je wilt dat dit zo snel mogelijk stopt. Ons advies is om geen oproepen te beantwoorden afkomstig van buitenlandse telefoonnummers die je niet kent en om deze nummers ook niet terug te bellen. Als ik jouw bericht lees, heb je de nummers niet teruggebeld en zelfs al geblokkeerd. Begrijp ik het goed dat je telkens weer door andere nummers wordt gebeld?

Het is mogelijk om je nummer te wijzigen. Op deze pagina kun je er meer over lezen. Ik heb je ook nog even een privébericht gestuurd met meer informatie. Kun je daar even naar kijken?

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer