Vraag

Meeste oproepen gaan gelijk naar voicemail

• 1 maart 2016
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

8 van de 10 telefoontjes gaan gelijk naar de voicemail, ik zie dan geen gemiste oproep, maar ontvang wel een sms dat ik een oproep heb gemist. De tweede keer als mensen bellen gaat hij meestal wel over, dit is erg vervelend en lastig, vooral omdat ik gewoon bereikbaar wil zijn

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Tanja1234,

Welkom op ons Forum! :)

Wat apart dat het niet altijd gebeurt, maar slechts bij een groot deel van de inkomende oproepen. Zou je om te beginnen eens de code ##002# kunnen "bellen"? Hiermee schakel je alle mogelijke doorschakelingen uit, dit helpt vaak al.

Daarnaast zou ik je willen vragen om eens te kijken of jouw simkaart misschien iets mankeert? Hij is in ieder geval niet verouderd, maar misschien is er wel wat anders mee aan de hand.

Ik hoor graag wat de resultaten zijn van deze suggesties! 🙂
Goedemorgen David.
Bovenstaande is herkenbaar. Ook bij mij krijgen sinds 2 weken mobiele gesprekken gelijk de voicemail. zonder dat deze overgaat. Heel vervelend. Ik hoor graag hoe dit opgelost wordt. Ik heb ##002# al geprobeerd.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Eskelineponsen,

Allereerst welkom op het forum!

Wat vervelend dat je hier ook last van hebt! Heb je al naar de pagina kunnen kijken die David meestuurde? Heb je hier op één locatie last van of op meerdere? Kan het misschien dat je je simkaart hebt geknipt?

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer