Beantwoord

Melding bundel overschrijden

• 24 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Waarom krijg je als gebruiker geen sms dat je over je belbundel dreigt te gaan?
icon

Beste antwoord door Hajar 26 oktober 2017, 11:51

Hi BriiteD,

Wij sturen geen sms uit als je belbundel op is. Wij sturen alleen een sms uit als je databundel op is. Je kan wel ten alle tijden je bel verbruik controleren via My T-Mobile. Zo kun je je verbruik in de gaten houden en kom je niet voor verrassingen te staan.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi BriiteD,

Wij sturen geen sms uit als je belbundel op is. Wij sturen alleen een sms uit als je databundel op is. Je kan wel ten alle tijden je bel verbruik controleren via My T-Mobile. Zo kun je je verbruik in de gaten houden en kom je niet voor verrassingen te staan.

Hi BriiteD,

Hallo Hajar,

Waarom is dit bij overschrijding belminuten niet, en bij overschrijding internetbundel wel?
Niet logisch lijkt me…… 
En ik ga niet iedere dag in My T-Mobile kijken, als je gewend bent om waarschuwing te krijgen voor internetbundel.
Dus nu een factuur van 84,50 voor het overschrijden van mijn belminuten.
(Had voor mijn idee bij het verlengen van mijn abo in dec gekozen voor unlimited bellen, maar daar is blijkbaar iets niet goed gegaan)

Gr. Sylvia

Reputatie 7
Badge +20

Hi @swa.dek 

Het is bij geen enkele provider mogelijk om een melding te krijgen bij het overschrijden van je belbundel. Je kan bij ons via My T-Mobile ten alle tijden je verbruik in de gaten houden. Ik zie dat je gister ook een collega heb gesproken en dat je meer uitleg hebt gekregen over je factuur. Vanaf je volgende factuur zul je je Unlimited bellen bundel ook zien staan en met deze bundel kun je hogere kosten voorkomen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer