Vraag

melding 'sorry dit nummer kunt u niet bellen'

Ik kon in het verleden het nummer van westvleteren bier bellen (003270210045) met mijn telefoon.

het is 2 keer gelukt om daar het beste bier van de wereld te bestellen.

Als ik nu probeer te bellen krijg is sorry dit nummer kunt u niet bellen.

hoe kan dat?

18 reacties

Morgen is er weer een mogelijkheid om bier te bestellen bij de sint sixtusabdij te westvleteren.
Dit tussen 8:30 en 10:00
Ik hoop dan ook dat de blokkade van dit nummer op mijn telefoon vandaag nog kan worden opgegeven zodat ik morgen kan bellen.
Ik hoop daarom dat t-mobile dit oplost voor morgen omdat je niet zovaak kunt bellen om bier te bestellen.
@westvleteren
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik vind het vreemd dat je deze melding krijgt bij het bellen van het telefoonnummer. Vanuit hier staat er geen blokkade op en zou het moeten werken.
IK heb de sim al in ander toestel gedaan maar probleem blijft hetzelfde. DIT WERKT OOK NIET. ik krijg weer sorry dit nummer kunt u niet bellen, EN NU?
@westvleteren

Ik ga dit voor je uitzoeken! Zodra ik meer weet kom ik hierop terug.
Reputatie 5
@westvleteren Zou je willen testen of het wel lukt om naar een ander buitenlands nummer te bellen? Laat me weten of dat wel werkt. Daarnaast zou ik graag de exacte boodschap van je willen die je ontvangt wanneer je probeert te bellen.

Ik hoor het graag van je!
Andere buitenlandse nummers kan ik gewoon bellen.

De boodschap die ik krijg  "sorry dit nummer kunt u niet bellen".

Ik hoop dat dit eens opgelost wordt zodat ik weer eens een poging kan doen om bier te bestellen.
@westvleteren

Kun je testen of het via een andere aansluiting wel lukt om naar dit nummer te bellen? Wij hebben niks geblokkeerd. Kijk op het internet of je ze kunt vragen of ze hier meer over weten. Succes!
Met de telefoon van mijn dochter kan ik dit nummer gewoon bellen.
Reputatie 5
@westvleteren

Zou je mij kunnen aangeven of je dit nummer voorheen wel kon bereiken en of je dochter ook gebruik maakt van T-Mobile? Ook zou ik graag willen weten van welk netwerk het telefoonnummer dat je niet kunt bereiken gebruik maakt. Alvast bedankt.
Zoals ik al heb aangegeven is het in het verleden gelukt om dit telefoonnummer te bellen en daarmee kontact te krijgen.
2x bier kunnen bestellen met mijn telefoon op dit zelfde nummer.
Mijn dochter maakt gebruik van vodafone.

Het nummer dat ik bel is 003270210045

Voor verder info verwijs ik u naar de volgende site met het te bellen nummer.
http://www.sintsixtus.be/nl/brouwerij2.htm
Ik vind het vreemd dat het mij in het verleden wel is gelukt en nu niet meer.

Ik denk dat t -mobile dit nummer voor mij blokkeerd omdat ik veel pogingen onderneem als er gebeld kan worden om bier te bestellen.
Dit is wel 500 maal als er gebeld kan worden.
Er zijn maar beperkte tijden dat je het beste bier van de wereld kunt bestellen en het dan moet afhalen bij de Sint-Sixtusabdij.
Dit kunt u zelf allemaal lezen op deze site.
Als je belt krijg je vaak een bezettoon dat is normaal.

Ik krijg zonder dat er een poging wordt gedaan om te bellen de mededeling
'sorry dit nummer kunt u niet bellen'.
Reputatie 7
@westvleteren

Heb je wel nummerweegave ingeschakeld?
"- Anonieme telefoonnummers worden niet toegelaten."

Of misschien is er een fout in hun administratie?
"- Let op! Nieuwe voorwaarde: vanaf 1 december 2011 duurt het minstens 60 dagen vooraleer eenzelfde oproepnummer een volgende verbinding kan maken voor een reservatie."
Reputatie 7
Moet wel heel speciaal zijn.
The Sint-Sixtus brewery beers shipped globally from Belgium
Ik bel niet anoniem.

Het is al meer dan een jaar geleden dat ik besteld heb dus meer dan 60 dagen gaat ook niet op.
Dit is nog steeds niet opgelost.
Ik was woensdag(15Nov 2012) in Westvleteren en navraag gedaan bij de bierverkoop, maar zij stellen geen blokkades op telefoonnummers in.

Dus er blijft maar een mogelijkheid over T-Mobile blokkeerd mijn nummer voor dit nummer om bier te bestellen.

De redenen hiervoor heb ik al in vorige berichten gemeld.
Jullie kunnen ten alletijden contact met mij opnemen om dit op te lossen.
Reputatie 5
@westvleteren

Ik heb direct navraag voor je gedaan en het desbetreffende telefoonnummer wordt niet geblokkeerd vanuit T-Mobile. Ik heb voor de zekerheid de instellingen voor bellen naar buitenlandse nummers gereset. Ik zou je willen vragen om het toestel even helemaal uit/aan te zetten en vervolgens nogmaals te proberen om het telefoonnummer te bereiken.
Ik krijg nog steeds "sorry dit nummer kunt u niet bellen".
Ik vindt het stug dat ik alleen dit buitenlands nummer niet kan bellen.
Andere buitenlandse nummers kan ik gewoon bellen.
Ook met de simkaart in een andere telefoon werkt niet.
Hoe kunnen we dit nu eens oplossen.

Kan ik eens ergens langs komen met mijn  telefoon.

gr.
Reputatie 6
@westvleteren
Klinkt misschien heel simpel, maar heb je al geprobeerd om 00 te vervangen door +?
ik bel  met de +  en heb nu geprobeerd met 00
Blijft het zelfde Sorry dit nummer kunt u niet bellen.

Ik wil een oplossing.

Reageer