Beantwoord

Mijn nummer word gebruikt door een bedrijf in Duitsland

• 22 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 744 Bekeken

Ik ben vorige week en deze week gebeld door een Duitse meneer die aan mij vroeg of er nog plek was om een kamer te huren, het nummer waardoor ik gebeld werd is een Nederlands nummer. Mijn nummer staat vermeld op een Duitse website die kamers aanbied het lijkt een B&B te zijn. Iemand een idee hoe dat kan en hoe ik dit kan blokkeren?
icon

Beste antwoord door Folkert 22 augustus 2019, 21:25

Beste Bram,

Nummers blokkeren kan alleen in jouw telefoon zelf. Omdat je nummer blijkbaar op een website terecht is gekomen lijkt het me handig de webmaster te benaderen om je nummer daar weg te krijgen, anders krijg je telefoontjes van allerlei mensen en blijf je blokkeren.

Je eigen nummer wijzigen kan ook maar dat is een drastische optie uiteraard. Je kunt hiervoor bellen met de klantenservice op 06 - 2400 1200. De kosten voor een nummer wijziging zijn € 20,34 en die komen op je factuur. Let op: voor bellen naar de klantenservice betaal je het buiten je bundel tarief!

Groet, Folkert
Bekijk origineel

4 reacties

Ja ik ga wel even contact zoeken met de webmaster. Bedankt voor het mee denken!
Reputatie 7
Badge +18
Beste Bram,

Nummers blokkeren kan alleen in jouw telefoon zelf. Omdat je nummer blijkbaar op een website terecht is gekomen lijkt het me handig de webmaster te benaderen om je nummer daar weg te krijgen, anders krijg je telefoontjes van allerlei mensen en blijf je blokkeren.

Je eigen nummer wijzigen kan ook maar dat is een drastische optie uiteraard. Je kunt hiervoor bellen met de klantenservice op 06 - 2400 1200. De kosten voor een nummer wijziging zijn € 20,34 en die komen op je factuur. Let op: voor bellen naar de klantenservice betaal je het buiten je bundel tarief!

Groet, Folkert
Hoe kan het dan dat ik wel door een Nederlands nummer ben gebeld en de man die ik aan de lijn kreeg sprak Duits
Reputatie 5
Badge +10
De bellers naar jou hebben met de verkeerde landcode gebeld.
Mijn nummer bestaat ook in Duitsland als de landcode van Duitsland gebruik.

Reageer