Vraag

MMS instellingen blijven ontvangen

• 31 december 2014
  • 4 reacties
  • 177 Bekeken

Ik krijg sinds mijn laatste opwaardering meerdere keren per dag berichten over het mms activeren. Ik wens deze berichten niet meer te ontvangen. Ik heb geen behoefte aan deze optie, heb berichten als spam gemeld. Hopelijk stopt deze berichtgeving.

4 reacties

Reputatie 1
Dit zijn dienstberichten. Aangezien ik niet weet wat voor een telefoon je gebruikt geef ik het het advies om even in je menu te zoeken en dienstverrichting uit te schakelen. Suc6 en een fijne jaarwisseling.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ronald,

Welkom terug op het T-Mobile Forum!

Ontvang je de SMS'jes nog steeds? Ik heb je ondertussen opnieuw op ons netwerk geregistreerd en je simkaart gereset!

Houd je ons op de hoogte? 🙂
Beste,

Ik heb zojuist 469 berichten over MMS verwijderd van mijn Samsung S4. Ik krijg sinds terugkomst van mijn vakantie(dus buitenlandse verbinding) meerdere keren per dag deze berichten. Ik krijg dan als bonus ook nog een configuratiebericht per dag aangeboden. Wanneer stopt deze flauwekul? Ik heb in mijn toestel geen dienstverrichting of soortgelijke zaken ingeschakeld staan en weet niet waar ik deze aandacht aan verdient heb?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Ronald,

Erg vervelend. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, hoe graag we je ook aandacht willen geven. ;)

Helaas lijkt het erop dat er iets achter de schermen niet goed gaat. Om dit zo snel mogelijk op te lossen heb ik dit voor je doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan hier een onderzoek naar starten en voorzien je van een reactie als er meer informatie beschikbaar is. Onze excuses voor het ongemak. Ik ben ervan overtuigd dat we dit samen alsnog gaan oplossen!

Reageer