Beantwoord

MMS meldingen stopzetten

• 27 december 2013
  • 10 reacties
  • 668 Bekeken

2e kerstdag snachts om 4:04 uur komt er een sms van T-mobile: { Welkom. Om gebruik te kunnen maken van de t-mobile MMS dienst, moet je de instellingen, die direct gestuurd worden, opslaan op je telefoon. (kies OK) }
Ik schrik me rot. Mijn vader is 95 jaar, ziek en zit in een verpleeghuis. Als je midden in de nacht dan telefoon krijgt, denk je toch aan het ergste en niet aan de MMS instellingen van T-mobile!
1) Ik wil geen gebruik maken van MMS
2) Ik wil niet midden in de nacht deze onzin smsjes ontvangen (ook overdag niet)
Bij de T-mobile winkel in Oldenzaal zeiden ze, dat ik van de smsjes verlost zou zijn, zodra ze de instellingen zouden invullen. Ik hoef dan geen gebruik te maken van de dienst, maar krijg ook geen verzoek meer om het in te stellen. Dat is gedaan maar werkt niet dus.
Ook is de melding zelf onjuist. Er staat: 'Kies OK' maar je kunt helemaal niet kiezen voor OK. Dat viel de medewerker in Oldenzaal ook al op.
Via klantenservice heb ik de meldingen van 'welkom in het buitenland' ook al uit laten zetten. Nu graag deze melding ook stopzetten. Zou handiger zijn dat dat gewoon via de servicepagina van T-mobile kan.
3) Ook wachten we al sinds 7 december op de juiste unlockcode voor mijn toestel. Heb van klantenservice al diverse codes gehad maar nog steeds niet de juiste. We moeten steeds 4 dagen wachten op een terugbel aktie, omdat het zo druk is. Dan bellen ze overdag, terwijl we duidelijk hebben aangegeven dat wij overdag ook werken. Wel steeds excuses en wat vervelend nou blablabla. Dat helpt uiteindelijk niet meer.
Graag dus nu doen wat er gevraagd wordt.
Berichten over MMS instellingen stopzetten.
Technische dienst contact met ons opnemen over de unlockcode (Ná 18.00 uur savonds bellen) . Die klacht staat al open sinds 7 december.
icon

Beste antwoord door niek6300 22 januari 2014, 17:53

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/niek6300-327689/"

Ik begrijp dat je daar niet zo blij mee bent maar het is voor ons niet mogelijk om het zo in te stellen dat je deze instellingen niet meer ontvangt. Het gaat op 1 of andere manier toch ergens fout en dat moet natuurlijk wel opgelost worden. Ik heb dit nogmaals onder de aandacht gebracht bij de juiste afdeling en je ontvangt daarom binnenkort een belletje van de technische dienst om de unlock procedure met hen door te nemen. Zij kunnen dan ook meteen je probleem met de MMS instellingen met je doornemen aangezien zij hier ook veel verstand van hebben.

Fijne jaarwisseling!

< Ik heb dit nogmaals onder de aandacht gebracht bij de juiste afdeling en je ontvangt daarom binnenkort een belletje van de technische dienst om de unlock procedure met hen door te nemen. Zij kunnen dan ook meteen je probleem met de MMS instellingen met je doornemen aangezien zij hier ook veel verstand van hebben.>

Inmiddels is het 22 januari en er heeft nog niemand iets van zich laten horen. Misschien is een email naar 'KANNIEWAARZIJN'  de oplossing????
Bekijk origineel

10 reacties

2e kerstdag snachts om 4:04 uur komt er een sms van T-mobile: { Welkom. Om gebruik te kunnen maken van de t-mobile MMS dienst, moet je de instellingen, die direct gestuurd worden, opslaan op je telefoon. (kies OK) }
Ik schrik me rot. Mijn vader is 95 jaar, ziek en zit in een verpleeghuis. Als je midden in de nacht dan telefoon krijgt, denk je toch aan het ergste en niet aan de MMS instellingen van T-mobile!
1) Ik wil geen gebruik maken van MMS
2) Ik wil niet midden in de nacht deze onzin smsjes ontvangen (ook overdag niet)
Bij de T-mobile winkel in Oldenzaal zeiden ze, dat ik van de smsjes verlost zou zijn, zodra ze de instellingen zouden invullen. Ik hoef dan geen gebruik te maken van de dienst, maar krijg ook geen verzoek meer om het in te stellen. Dat is gedaan maar werkt niet dus.
Ook is de melding zelf onjuist. Er staat: 'Kies OK' maar je kunt helemaal niet kiezen voor OK. Dat viel de medewerker in Oldenzaal ook al op.
Via klantenservice heb ik de meldingen van 'welkom in het buitenland' ook al uit laten zetten. Nu graag deze melding ook stopzetten. Zou handiger zijn dat dat gewoon via de servicepagina van T-mobile kan.
3) Ook wachten we al sinds 7 december op de juiste unlockcode voor mijn toestel. Heb van klantenservice al diverse codes gehad maar nog steeds niet de juiste. We moeten steeds 4 dagen wachten op een terugbel aktie, omdat het zo druk is. Dan bellen ze overdag, terwijl we duidelijk hebben aangegeven dat wij overdag ook werken. Wel steeds excuses en wat vervelend nou blablabla. Dat helpt uiteindelijk niet meer.
Graag dus nu doen wat er gevraagd wordt.
Berichten over MMS instellingen stopzetten.
Technische dienst contact met ons opnemen over de unlockcode (Ná 18.00 uur savonds bellen) . Die klacht staat al open sinds 7 december.

Komt het omdat ik debutant ben, dat ik geen antwoord van T-Mobile krijg, of krijgt standaard niemand antwoord op een vraag?
Badge +3
@niek6300

Ik begrijp dat je daar niet zo blij mee bent maar het is voor ons niet mogelijk om het zo in te stellen dat je deze instellingen niet meer ontvangt. Het gaat op 1 of andere manier toch ergens fout en dat moet natuurlijk wel opgelost worden. Ik heb dit nogmaals onder de aandacht gebracht bij de juiste afdeling en je ontvangt daarom binnenkort een belletje van de technische dienst om de unlock procedure met hen door te nemen. Zij kunnen dan ook meteen je probleem met de MMS instellingen met je doornemen aangezien zij hier ook veel verstand van hebben.

Fijne jaarwisseling!
@https://&quot;https://forum.t-mobile.nl/members/niek6300-327689/&quot;

Fijne jaarwisseling!

< Ik heb dit nogmaals onder de aandacht gebracht bij de juiste afdeling en je ontvangt daarom binnenkort een belletje van de technische dienst om de unlock procedure met hen door te nemen. Zij kunnen dan ook meteen je probleem met de MMS instellingen met je doornemen aangezien zij hier ook veel verstand van hebben.>

Inmiddels is het 22 januari en er heeft nog niemand iets van zich laten horen. Misschien is een email naar 'KANNIEWAARZIJN'  de oplossing????
@niek6300

Excuses voor de lange wachttijd voor een nieuwe reactie. Ik zie dat er ondertussen van alles is gedaan om de unlockcode van jouw toestel te achterhalen. Dit is niet gelukt. De afdeling kan ook niet veel meer bij Nokia want wanneer zij de codes niet uitleveren kunnen wij hier ook geen ondersteuning meer voor bieden.

Dit staat los van het feit dat het toestel ouder is dan 5 jaar.

De mmsinstellingen kun je verwijderen bij de instellingen van het toestel. Verder moeten alle smsjes nu uitgeschakeld zijn. Als prepaid gebruiker moeten er nog enkele smsjes aanstaan zoals saldo sms maar anderzijds moeten deze smsjes niet meer binnenkomen.
Goedemiddag support team. Hierbij het antwoord van Nokia. Een van de twee organisaties spreekt niet de waarheid spreekt , of wil zich er niet in verdiepen. We zijn erg teleurgesteld. Doordat we een andere simkaart hebben, maar wel van dezelfde provider (eerst Orange nu T-mobile) zitten we nu met een goed toestel dat niet meer bruikbaar is door toedoen van T-Mobile. Hier de reactie van Nokia:
niek6300

Ik ga nogmaals contact opnemen met onze logistieke aftersales afdeling. Zodra ik meer weet dan laat ik het je direct weten.
https://&quot;https://forum.t-mobile.nl/members/niek6300-327689/&quot;

Ik ga nogmaals contact opnemen met onze logistieke aftersales afdeling. Zodra ik meer weet dan laat ik het je direct weten.

Dankjewel. Ik blijf de moed erin houden.
@niek6300

Ik heb mijn uiterste best gedaan om ervoor te zorgen dat je de unlockcode alsnog kan ontvangen. Tot mijn spijt is het helaas niet mogelijk. We kunnen namelijk voor dit toestel geen code meer opvragen, ook niet via de fabrikant.

Dit toestel komt is namelijk afkomstig uit 2002. Als het langer dan 5 jaar is dan kunnen we helaas geen code meer opvragen. Ik kan dus helaas niks voor je betekenen. 😞
https://&quot;https://forum.t-mobile.nl/members/niek6300-327689/&quot;

Ik heb mijn uiterste best gedaan om ervoor te zorgen dat je de unlockcode alsnog kan ontvangen. Tot mijn spijt is het helaas niet mogelijk. We kunnen namelijk voor dit toestel geen code meer opvragen, ook niet via de fabrikant.

Dit toestel komt is namelijk afkomstig uit 2002. Als het langer dan 5 jaar is dan kunnen we helaas geen code meer opvragen. Ik kan dus helaas niks voor je betekenen. :(

Jippie! Blij met T-mobile. Hebben we een uitstekend werkend toestel, nemen we een duo simkaart van T-mobile. Blijkt er nog maar 1 toestel mee te werken. Moeten we dus een prima werkende Nokia 3310 in de vuilnisbak gooien. Eerst worden we vanaf 2 december aan het lijntje gehouden. Dan krijg ik antwoord van Nokia dat T-mobile verplicht is de unlockcodes te geven en nu 2,5 maand later horen we ineens van T-mobile dat het onmogelijk is voor toestellen ouder dan 5 jaar een unlockcode te krijgen. Dankjewel T-Mobile. Zooooooo blij met jullie!!!
Reputatie 5
@niek6300 ik begrijp je reactie. Ik kan je verzekeren dat wanneer het mogelijk was om de codes ergens op te snorren dan hadden wij dit voor je gedaan. Wij hebben van alles geprobeerd maar het blijkt het blijkt helaas niet mogelijk te zijn. Ik stuur je even een privébericht met een mogelijke oplossing nog!

Reageer