Mobiel account: Privacy instellingen worden niet bewaard

  • 22 februari 2021
  • 2 reacties
  • 15 Bekeken

Telefonisch contact met klantenservice een paar weken geleden over gehad en het zou onderzocht worden. Dat hebben ze gedaan maar geen resultaat, maar wel een leuke email dat het allemaal in orde is op een noreply email adres! 

Kenmerk: 9956/[ Privégegevens verwijderd door Moderator], dat laatste zal wel mijn klantnummer zijn maar het boeit me niet echt. Het gaat om de 2 categorieën die je in de image ziet, als je het scherm ververst staan ze weer aan.

 

 

Hajar 1 maand geleden

Hi @Shinta 

Ik heb je klantnummer verwijderd uit je bericht. Maar daarmee heb ik wel je gegevens erbij kunnen pakken en heb ik de wijziging doorgevoerd. Als het goed is moet alles nu op Nee staan. Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile. 

Laat je even weten of hiermee alles naar wens is?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Shinta 

Ik heb je klantnummer verwijderd uit je bericht. Maar daarmee heb ik wel je gegevens erbij kunnen pakken en heb ik de wijziging doorgevoerd. Als het goed is moet alles nu op Nee staan. Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile. 

Laat je even weten of hiermee alles naar wens is?

Het is eindelijk opgelost. :fingers_crossed:

Reageer