Beantwoord

Mobiel gevonden

• 3 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Ik heb een mobiel gevonden en alles is gereset hoe kan ik terugvinden van wie de mobiel is?
icon

Beste antwoord door Hajar 4 augustus 2017, 09:42

Hi,

Jammer dat je het toestel hebt gereset. Anders kon je de meest gebelde nummers terug bellen en zo achterhalen van wie het toestel is. Je kan het volgende nog proberen. Kijk op de simkaart naar de provider van het abonnement en neem contact met ze op. Zij kunnen met het simkaartnummer dan de eigenaar opsporen. Of Meld het toestel aan op Telefooncheck. Op deze manier kunnen vinder en eigenaar in contact met elkaar komen. Kijk ook op de website van de gemeente of vervoerder hoe je een verloren voorwerp aan moet melden. De politie neemt gevonden goederen sinds 1 januari 2013 niet meer aan.

Ik hoop dat je de eigenaar vindt!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Dat wordt nu denk ik erg lastig nu je hem hebt gereset. Aan de hand van wat er op stond had je misschien wat kunnen achterhalen.

Wat voor simkaart zit erin? Misschien kun je de betreffende provider bellen en het simkaart nummer noemen. De provider kan vast zien wie de eigenaar is van die simkaart en proberen contact op te nemen.

Andere mogelijkheid: misschien ben je lid van een app als Nextdoor of een Facebookpagina uit de buurt. Doe daar een oproep dat je er eentje gevonden hebt daar en daar. Niet teveel details geven, mocht er iemand reageren kan die merk en type noemen en eventueel provider en hoesje mocht hij die hebben. Wie weet levert dat wat op.
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Jammer dat je het toestel hebt gereset. Anders kon je de meest gebelde nummers terug bellen en zo achterhalen van wie het toestel is. Je kan het volgende nog proberen. Kijk op de simkaart naar de provider van het abonnement en neem contact met ze op. Zij kunnen met het simkaartnummer dan de eigenaar opsporen. Of Meld het toestel aan op Telefooncheck. Op deze manier kunnen vinder en eigenaar in contact met elkaar komen. Kijk ook op de website van de gemeente of vervoerder hoe je een verloren voorwerp aan moet melden. De politie neemt gevonden goederen sinds 1 januari 2013 niet meer aan.

Ik hoop dat je de eigenaar vindt!

Reageer