Beantwoord

Mobiele telefoonnummer veranderen

• 25 juli 2017
  • 3 reacties
  • 2841 Bekeken

Hallo,
Ik heb een abbonement op Tmobile
Zou het mogelijk zijn om mijn mobiele tellefoon nummer te veranderen ik heb problemen met mijn ex en ik wil niet dat zij nog telefonisch contact met mijn op kan nemen
icon

Beste antwoord door David 26 juli 2017, 12:14

Hey Nickras,

Geod dat je even aan de bel trekt! Lastige situatie ook!

In ons systeem zie ik dat je vlak na jouw bericht ook gebeld hebt met mijn collega. Er is al uitleg gegeven over de nummerwijziging, was dit helemaal duidelijk? In sommige gevallen kan het nummer kosteloos worden omgezet. Je krijgt dan de keus uit 5 standaardnummers en kunt er dan 1 kiezen. We raden daarom ook aan om dit telefonisch te regelen. Je kunt dan het nummer kiezen wat jij een gemakkelijk nummer vindt. Dit wordt ook direct verwerkt, dus dan weet je waarom je niet meer bereikbaar bent op het oude nummer. Ik zie wel in het systeem dat er op dit moment nog een aantal facturen openstaan. Op dit moment is het dan ook niet mogelijk om jouw telefoonnummer te wijzigen, dat kan pas wanneer alle openstaande facturen voldaan zijn. Je kunt dit direct voldoen via deze methoden.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, let us know!

@R-han1905,

Erg creatief, maar ook vrij omslachtig! Ik zie bij Lyca ook niet zo snel terug hoe zij met dergelijke aanvragen omgaan. Ik kon in ieder geval niets vinden over het nummerbehoud vanaf Lyca. Het lijkt me ook niet dat zij hier zomaar akkoord mee gaan, aangezien ze dan vrij makkelijk van hun simkaarten raken. Lijkt mij best wel zonde en niet echt hun idee.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4
https://www.t-mobile.nl/zoeken?q=telefoonnummer+wijzigen§ion=Particulier
Forum wordt inderdaad als een van de contactmogelijkheden aangegeven, dus er zal binnenkort wel een moderator reageren. Wil je daar niet op wachten dan kun je natuurlijk ook bellen. Zie ook https://forum.t-mobile.nl/overige-diensten-en-services-403/nummer-wijzigen-276780
Badge +1
Zeker kan dat; https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/3384

Snelste manier om dit in gang te stellen is ff telefonisch contact opnemen met T-Mobile klantenservice; 0624001200

Het is goedkoper als je zelf een nummer hebt, als je T-Mobile een willkeurige nummer voor je laat uitzoeken kost je dit 20,34 (incl. btw).

Bij Lycamobile kan je gratis een prepaid sim krijgen. En die kan je door T-Mobile overlaten zetten op hun netwerk. Kost je niets dan.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Nickras,

Geod dat je even aan de bel trekt! Lastige situatie ook!

In ons systeem zie ik dat je vlak na jouw bericht ook gebeld hebt met mijn collega. Er is al uitleg gegeven over de nummerwijziging, was dit helemaal duidelijk? In sommige gevallen kan het nummer kosteloos worden omgezet. Je krijgt dan de keus uit 5 standaardnummers en kunt er dan 1 kiezen. We raden daarom ook aan om dit telefonisch te regelen. Je kunt dan het nummer kiezen wat jij een gemakkelijk nummer vindt. Dit wordt ook direct verwerkt, dus dan weet je waarom je niet meer bereikbaar bent op het oude nummer. Ik zie wel in het systeem dat er op dit moment nog een aantal facturen openstaan. Op dit moment is het dan ook niet mogelijk om jouw telefoonnummer te wijzigen, dat kan pas wanneer alle openstaande facturen voldaan zijn. Je kunt dit direct voldoen via deze methoden.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, let us know!

@R-han1905,

Erg creatief, maar ook vrij omslachtig! Ik zie bij Lyca ook niet zo snel terug hoe zij met dergelijke aanvragen omgaan. Ik kon in ieder geval niets vinden over het nummerbehoud vanaf Lyca. Het lijkt me ook niet dat zij hier zomaar akkoord mee gaan, aangezien ze dan vrij makkelijk van hun simkaarten raken. Lijkt mij best wel zonde en niet echt hun idee.

Reageer