Beantwoord

Mogelijkheid Rabowallet te gebruiken?

• 27 maart 2017
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

het vreemde is dat ik als T-Mobile gebruiker met mijn samsung Note 3 bijna 2 jaar lang de rabowallet heb kunnen gebruiken en nu ik de Samsung s7 edge heb het niet meer mogelijk is.
het schijnt dat de rabobank wel bezig is om met meerdere providers een regeling te treffen.
Maar buiten KPN zou ook Vodafone een alternatief hebben om te kunnen betalen met je telefoon.
waarom t mobile dan nog niet?
icon

Beste antwoord door David 28 maart 2017, 10:37

Hey Bellihansi,

Opmerkelijk dat het eerst wel gewerkt zou hebben, want het ligt aan het feit dat wij geen NFC simkaarten aanbieden. Het zou dan ook geen verschil moeten maken qua toestel.

Aangezien wij geen NFC simkaarten aanbieden kan je deze dienst niet gebruiken, in combinatie met een abonnement van ons. De NFC simkaarten staan ook niet op de planning, dus hopelijk bied de Rabobank binnenkort ook NFC ondersteuning vanuit het toestel. Op deze manier komen er veel toestellen bij die er gebruik van kunnen maken. Bij ons staan NFC simkaarten niet op de planning, dus houd er rekening mee dat je hier geen gebruik van kunt maken in de nabije toekomst.

Mochten wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Bellihansi,

Opmerkelijk dat het eerst wel gewerkt zou hebben, want het ligt aan het feit dat wij geen NFC simkaarten aanbieden. Het zou dan ook geen verschil moeten maken qua toestel.

Aangezien wij geen NFC simkaarten aanbieden kan je deze dienst niet gebruiken, in combinatie met een abonnement van ons. De NFC simkaarten staan ook niet op de planning, dus hopelijk bied de Rabobank binnenkort ook NFC ondersteuning vanuit het toestel. Op deze manier komen er veel toestellen bij die er gebruik van kunnen maken. Bij ons staan NFC simkaarten niet op de planning, dus houd er rekening mee dat je hier geen gebruik van kunt maken in de nabije toekomst.

Mochten wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer