Beantwoord

Naam op contract wijzigen

• 14 mei 2018
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

Hoi hoi.
Ben enige tijd gescheiden en kreeg net een mail van factuur...Op zijn naam.
Oké de rekening gaat nog van "onze" rekening af en woon helaas nog het zelfde adres.Maar die achternaam.....
icon

Beste antwoord door David 15 mei 2018, 11:09

Hoi Anne,

Ai, begrijpelijk dat je dan graag wilt dat dit zo spoedig mogelijk wordt aangepast! Ik wil dat dan ook graag voor je gaan regelen!

Via een privébericht stuur ik je een e-mailadres toe waar je een kopie of scan van het legitimatiebewijs naar kunt sturen. Hierop moet in ieder geval duidelijk te zien zijn om welke naam het gaat en dat de andere gegevens overeenkomen met de data die wij in ons systeem hebben (zoals geboortedatum). Burgerservicenummer en pasfoto mogen onleesbaar gemaakt worden.

Met deze gegevens ga ik gelijk voor je aan de slag en dan zorg ik persoonlijk dat dit snel wordt aangepast! Ik zie jouw bericht dan ook graag snel tegemoet! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Anne,

Ai, begrijpelijk dat je dan graag wilt dat dit zo spoedig mogelijk wordt aangepast! Ik wil dat dan ook graag voor je gaan regelen!

Via een privébericht stuur ik je een e-mailadres toe waar je een kopie of scan van het legitimatiebewijs naar kunt sturen. Hierop moet in ieder geval duidelijk te zien zijn om welke naam het gaat en dat de andere gegevens overeenkomen met de data die wij in ons systeem hebben (zoals geboortedatum). Burgerservicenummer en pasfoto mogen onleesbaar gemaakt worden.

Met deze gegevens ga ik gelijk voor je aan de slag en dan zorg ik persoonlijk dat dit snel wordt aangepast! Ik zie jouw bericht dan ook graag snel tegemoet! 🙂
Hoi David,heb een mail verstuurd!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anne,

De mail is binnengekomen! 🙂 Ik heb jouw achternaam direct aangepast, dus als je nu inlogt op jouw My T-Mobile, dan zie je dat het al aangepast is.

Je gaf daarnaast ook nog aan dat het e-mailadres gewijzigd mocht worden. Het e-mailadres waar je de mail mee verstuurde is echter gelijk aan het e-mailadres dat bij ons bekend is. Krijg je bepaalde e-mails niet binnen of gaat er iets anders fout? Misschien kunnen we je dan daar ook nog verder bij helpen! :)

Als je nog andere vragen hebt, let us know!
Hoi David!

Super bedankt,dat de wijziging is door gevoerd!

Fijne dag!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 😃

Reageer