Beantwoord

Naamswijziging

  • 6 november 2019
  • 1 reactie
  • 560 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 0 reacties

Ik heb een nieuw contract gekregen ivm verlenging icm. iphone 11 PRO
Nu staat het contract op  mijn gehuwde naam. Op mijn vorige paspoort stonden mijn beide achternamen. Contracten van voorgaande jaren staan daarom ook altijd vermeld met mijn gehuwde naam.
 

Echter met mijn nieuwe paspoort en rijbewijs, staat alleen mijn meisjesnaam erop. Dus hierdoor zou ik de telefoon niet kunnen ophalen in de winkel of thuis in ontvangst nemen, omdat mijn naam niet overeenkomt.

Hoe kan ik dit wijzigen?

icon

Beste antwoord door David 8 november 2019, 13:42

Hoi @Mel. ,

Logisch dat je dit navraagt, want je wilt je nieuwe iPhone 11 Pro natuurlijk wel snel kunnen ontvangen! 

Een naamswijziging kun je schriftelijk aan ons doorgeven, of in de T-Mobile Shop. Hiervoor moet je een kopie/scan van je legitimatiebewijs meesturen, waarop in ieder geval goed te zien is wat de wijziging moet zijn. Je kunt het schriftelijke verzoek indienen per post (T-Mobile Klantenservice BV, t.a.v. Mutaties, Postbus 16272, 2500 BG, Den Haag) of in een T-Shop bij jou in de buurt. Ik vraag me af hoeveel faxmachines er nog in Nederland zijn, maar het is ook nog mogelijk per fax (06 1409 8972), dus mocht je die nog hebben staan.. :wink:  Als je het verzoek schriftelijk bij ons indient, zorg dan altijd dat ook je mobiele telefoon- en/of klantnummer worden vermeld in jouw verzoek. 

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

 

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mel. ,

Logisch dat je dit navraagt, want je wilt je nieuwe iPhone 11 Pro natuurlijk wel snel kunnen ontvangen! 

Een naamswijziging kun je schriftelijk aan ons doorgeven, of in de T-Mobile Shop. Hiervoor moet je een kopie/scan van je legitimatiebewijs meesturen, waarop in ieder geval goed te zien is wat de wijziging moet zijn. Je kunt het schriftelijke verzoek indienen per post (T-Mobile Klantenservice BV, t.a.v. Mutaties, Postbus 16272, 2500 BG, Den Haag) of in een T-Shop bij jou in de buurt. Ik vraag me af hoeveel faxmachines er nog in Nederland zijn, maar het is ook nog mogelijk per fax (06 1409 8972), dus mocht je die nog hebben staan.. :wink:  Als je het verzoek schriftelijk bij ons indient, zorg dan altijd dat ook je mobiele telefoon- en/of klantnummer worden vermeld in jouw verzoek. 

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

 

 

Reageer