Beantwoord

Navigon

• 2 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 267 Bekeken

Ik heb reeds de nodige jaren navigon van t mobile en verschillende in app aankopen gedaan. Nu schakel ik volgende maand over naar andere provider, kan ik dan navigon gewoon behouden?
icon

Beste antwoord door Von55 4 oktober 2017, 13:48

Thank you for contacting NAVIGON.

NAVIGON Select is an application which is available to Telekom customers free of charge.
It can therefore only be used with a Telekom SIMcard.

The service is available for 2 years and with a purchase of an in-app, is available to use unlimited.

Purchased in-apps are bound to the app used to make the purchases. To transfer these to another NAVIGON app is not possible.

We do offer an alternative NAVIGON app at a discount price currently.

The app NAVIGON is available for 7 days as a trial version via the Apple and Google app stores.

Once the trial version has expired, you have 3 payment options available to you:

1. monthly subscription
2. annual subscription
3. a one of payment for lifetime use.

Most of the features and functions, which are normally available as an in-app purchase with other NAVIGON apps, are included in the price and automatically activated.

Furthermore, you have the option of subscribing or purchasing additional maps of other regions as an in-app purchase irrespectively of what was initially installed.

For more information and prices, please click the following link:

http://www.navigon.com/en/mobile-app/

Please feel free to contact us if you have any other queries.

Yours sincerely,
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen, ik gebruik Navigon ook en eens in de zoveel tijd moet ik via 4g inloggen om te laten zien dat ik klant ben van T-mobile.
Dus is denk dat je hem kwijt raakt.

Aan de andere kant is het zo dat deze app al jaren niet meer bestaat bij T-mobile dus misschien heb je geluk en blijft hij gewoon doordraaien.

Wat je ook kan doen is gewoon blijven bij T-mobile en zo’n GO abonnement nemen dan weet je zeker dat je Navigon kan houden🤣
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb het even voor je getest door een andere simkaart in mijn iPhone te stoppen van andere provider. Navigon werkt bij mij dan Niet meer.

Dank je CrisTien! Ik zal navigon zelf benaderen, of ik het kan overnemen.
Reputatie 7
Badge +20
Beste Von55
Ik ben wel heel benieuwd naar hun antwoord
Zou je mij op de hoogte willen houden aub.?
Het mag hier of in een privé berichtje.👍
Dit zei tmobile op facebook: Hi Yvonne, wow, de Navigon app. Dát is lang geleden! 😃 We boden deze app in 2010 gratis aan ter promotie. We zijn in 2014 echter ook weer gestopt met de ondersteuning voor deze applicatie. Wat dat betreft kan ik dus niet zo veel meer voor je beteken. Maar het is wel zo dat je de app (en aankopen) gewoon behoudt zo lang je Apple iOS blijft gebruiken. Dit is namelijk gebonden aan je Apple ID. Mocht je aanvullende vragen hebben dan kun je contact opnemen met Navigon zelf op 020-2035230. Je kunt ook even hun website raadplegen: http://bit.ly/2xdyyTZ. Succes en een hele mooie dag! Groet, ^Josse
Reputatie 7
Badge +20
Kijk dat is een goed bericht. Hopelijk is dat ook zo!
Omdat ik Navigon vanmiddag zonder Tmobile sim niet aan de praat kreeg.
Heel veel succes en dank voor het bericht👍🏻
Dank!!
Over een maand weten we het, wanneer ik over ben!
Wordt vervolgd 😉
Thank you for contacting NAVIGON.

NAVIGON Select is an application which is available to Telekom customers free of charge.
It can therefore only be used with a Telekom SIMcard.

The service is available for 2 years and with a purchase of an in-app, is available to use unlimited.

Purchased in-apps are bound to the app used to make the purchases. To transfer these to another NAVIGON app is not possible.

We do offer an alternative NAVIGON app at a discount price currently.

The app NAVIGON is available for 7 days as a trial version via the Apple and Google app stores.

Once the trial version has expired, you have 3 payment options available to you:

1. monthly subscription
2. annual subscription
3. a one of payment for lifetime use.

Most of the features and functions, which are normally available as an in-app purchase with other NAVIGON apps, are included in the price and automatically activated.

Furthermore, you have the option of subscribing or purchasing additional maps of other regions as an in-app purchase irrespectively of what was initially installed.

For more information and prices, please click the following link:

http://www.navigon.com/en/mobile-app/

Please feel free to contact us if you have any other queries.

Yours sincerely,
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor het plaatsen van hun antwoord, Von55! Daar hebben anderen hopelijk ook nog wat aan. Ik heb het ook meteen even aan Josse doorgegeven. 😃

Reageer