Beantwoord

Navigon

• 29 september 2018
  • 9 reacties
  • 1751 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik ben al vele jaren klant bij jullie, en heb onder anderen de navigon T-mobile app geinstaleerd welke mij naar alle juiste bestemmingen toe begeleid. Hierin ook diverse aankopen gedaan, alleen kan ik sinds gisteren de app niet meer openen. Deze crasht.... ik heb het idee dat dit te maken heeft met de IOS 12 update, alleen kan ik jammer genoeg de hele navigon app ook niet meer in de app store vinden. Wat houd dit precies in? Komt navigon helemaal niet meer terug? of??
Kunnen jullie me hier wat meer duidelijkheid in geven?

Met vriendelijke groet,

Michiel
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 29 september 2018, 22:01

helaas is navigon gestopt met jet aanbieden van apps www.consumentenbond.nl/navigatiesysteem/navigon-stopt-met-apps%3famp=true
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10
helaas is navigon gestopt met jet aanbieden van apps www.consumentenbond.nl/navigatiesysteem/navigon-stopt-met-apps%3famp=true
Onooooo serieus 😞 dat is klote, alleen je link komt bij mij niet door. Geeft hij een De gevraagde pagina kon niet worden getoond (404) fout melding op. Hmmm..... enige goede suggesties voor een goede nieuwe navigatie app toevallig? #durftevragen!
Reputatie 6
Badge +8
Helaas is Navigon gestopt, maar er zijn gelukkig genoeg andere (gratis) alternatieven. Ik gebruik zelf Waze, Google maps en Here WeGo
Reputatie 7
Badge +10
ik gebruik zelf Waze en ben daar zeer tevreden over. realtime updates van wegen files wegafsluitingen en controles en geheel gratis.
Reputatie 7
Badge +20
De app staat niet meer in de store maar is wel terug te vinden in je account. Zoek even bij je aankopen

Ik gebruik de gekochte versie van NAVIGON nog bij mij werkt hij prima met IOS 12

Ik gebruik daarnaast ook #Sygyc kost heel weinig, geeft erg veel!
Reputatie 2
Het klopt dat ze stoppen met nieuwe producten, maar ze hebben toegezegd dat de producten nog minstens 2 jaar ondersteund gaan worden. Dat lees je overal. Vanaf mei 2018 dus nog minstens 2 jaar.

En leuk al die gratis alternatieven, maar hier heb ik gewoon voor betaald. En niet weinig ook.

Vraag is wie dit nu niet juist ondersteund, Apple of tmobile in mijn geval. De app NAVIGON opent bij mij ook niet.
Balen, balen, balen,...

Mijn Navignon Select met daarbij mijn in-app inkopen doet het helaas niet meer na de IOS update 12.01 ! Iemand hierin ervaringen/hoe op te lossen of een goede tip om weer terug te gaan naar IOS 12.0?

Vast bedankt !
Nou zelf even puzzelen,.. probleem opgelost.

Vinkje aangezet, ga naar ;
* Instellingen
* Apple ID, iCloud, ITunes Store en App Store
* iCloud
* iCloud Drive (moet aangevinkt zijn)
* Vink aan "Navignon"

Doe even je WIFI uit en start Navignon op via 4G en je ziet dan dat deze correct opstart. Doe bij vraagstelling "Locatievoorzieningen" aan en je kan weer correct gebruik maken van Navignon !
Reputatie 5
Badge +10
Bij mij doet hij het ook niet meer sinds 12.01 als ik hem opstart stopt hij na 1 seconde weer.
Over welk vinkje en waar heb je het John?

Dank je!

Reageer